ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 9 بهمن 1391     |     کد : 48963

روز عيد فيلم‌هاي شاد ببينيد

همزمان با فرارسیدن 17ربیع الاول سالروز ولادت باسعادت پیامبر مهر و رحمت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) تلويزيون فيلم‌هاي شاد و مفرحي را براي مخاطبان خود تدارك ديده است.

جام جم آنلاين: همزمان با فرارسیدن 17ربیع الاول سالروز ولادت باسعادت پیامبر مهر و رحمت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) تلويزيون فيلم‌هاي شاد و مفرحي را براي مخاطبان خود تدارك ديده است.
شبکه یک

به گزارش روز يكشنبه جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم تلویزیونی «نیش» به کارگردانی مجید صالحی و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان، سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می شود.

داستان فیلم از این قرار است که: رضا و بهادر که در زندان با یکدیگر هم بند هستند، آزاد می شوند. بهادر خودش را فرد بی گناهی نشان می دهد که اتفاقی در زندان افتاده است، امّا بر خلاف آن رضا با رفتارهایش سعی دارد خودش را دزدی حرفه ای و سابقه دار معرفی کند. رضا، بهادر را به خانه خودش می برد. رضا بهادر را در جریان نقشه سرقت از یک عتیقه فروشی قرار می دهد. آنها شبانه عتیقه‌ها را در کامیونی جا می دهند. ناگهان بهادر به رضا می گوید در ایرانشهر آشنایی دارد که عتیقه‌ها را یکجا می خرد. رضا با کامیون عتیقه‌ها راهی ایرانشهر می شود. ابتدا او را تحویل می گیرند ولی بعد...

جواد عزتی، مصطفی راد، کیانوش گرامی، فاطمه شکری و عباس محبوب در این فیلم از تولیدات سال جاری گروه مجموعه فیلم های تلویزیونی شبکه یک سیما نقش آفرینی کرده‌اند.

شـبـکـه دو

انیمیشن « داستان اسباب بازی 1» سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 8 صبح از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی « پنگوئن های آقای پاپر» به کارگردانی مارک واترز و تهیه کنندگی جان دیویس، سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

جیم کَری و کارلا گوگینو در این فیلم محصول سال2011 آمریکا به عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش کرده‌اند.

فيلم سینمایی « دختر شیرینی فروش » ‌به تهيه كنندگي مجید و حمید مدرسی، سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 21 روي آنتن شبكه دو سيما مي‌رود.

داستان این فیلم به کارگردانی و نویسندگی ایرج طهماسب درباره ازدواج پردردسر یک دختر جنجالی و یک پسر ساده است که به دلیل مخالفت شدید پدر پسر و مادر دختر ازدواجشان بیست سال به تاخیر می افتد و هر بار به بهانه های مختلف مراسم عقد و عروسی شان به هم می خورد.

فاطمه معتمد آریا، ایرج طهماسب، ثریا قاسمی، حمید جلبی، قاسم زارع، یوسف تیموری، سعید پیردوست، محسن قاضی مرادی و فرحناز منافی ظاهر از جمله بازیگرانی بودند که دراین فیلم در ژانر اجتماعی وکمدی تولید سال ۱۳۸۰ بازی کرده‌اند.

شـبـکـه سـه

فیلم سینمایی « جنجال بزرگ » به کارگردانی سیاوش شاکری و تهیه کنندگی علی صادقی، سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 9:45 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فيلم آمده: کت مردی به سرقت می رود. سارق نمی داند که لای آسترکت، چکی گرانبها پنهان است. کت دست به دست به فروش می رسد تا به یک بازیگر نمایش های سیاه بازی می رسد. از سوی دیگر صاحب کت همراه جمعی از جمله ماموران، در پی یافتن کت هستند و...

اکبر عبدی، رضا کرم رضایی و علی ثابت در این فیلم به عنوان بازیگران اصلی بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی « کیش و مات » با بازی حميد گودرزي، الناز شاکردوست و علي صادقي، سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود.

شبـکه چهار

فیلم سینمایی « من و اسب آبی » با بازی باد اسپنسرو ترنس هیل، سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی « من و اسب آبی » محصول سال 1979 ایتالیا، توسط ایتالو زینگارلی کارگردانی شده است.

شبکـه تـهران

انيميشن « داستان اسباب بازی 3» به کارگردانی لی یونک ریچ محصول سال 2010 آمریکا، سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 9 از شبکـه تهران روی آنتن می رود.

فیلم تلویزیونی « عاشقي با اعمال شاقه » به کارگردانی حسام حمیدی، سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می شود.

داستان فیلم با نقش آفرینی بازیگرانی همچون یوسف تیموری، ارژنگ امیر فضلی، یوسف صیادی و احمد پورمخبر از این قرار است که: پسر جوان ثروتمندی به قصد تفریح به شمال سفر می کند و در آنجا عاشق دختر صاحب رستورانی می شود. پسر از پی این دلدادگی در رستوران مشغول به کار می شود.

فیلم تلویزیونی « ما خونه نیستیم » به کارگردانی شاهد احمد لو و تهیه کنندگی جمال گلی، سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 20:45 از شبکه تهران پخش می شود.

داستان فیلم با بازی علیرضا خمسه، فاطمه گودرزی، اشکان اشتیاق و نعیمه نظام دوست از این قرار است که: نوروز خان که به تازگی مغازه باتری سازی اش را فروخته و پول آن را از دست داده است، از طرف خانواده خصوصا همسرش آفتاب خانم مورد سرزنش واقع می شود. خانواده برای فرار از پذیرایی مهمانان در ایام نوروز تصمیم می گیرند که به همه بگویند که به مسافرت شمال می روند که یکی از اقوام دورشان به آنجا می آید که همراهشان به شمال بروند نوروز خان که مستاصل شده به توصیه حمید پسرشان دوباره شایع پراکنی می کنند که می خواهند نزد خانواده یکی از دوستان حمید در جنوب بروند که باز هم...

شـبـکـه شما

فیلم تلویزیونی « پناه بر خدا » به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین عامری، سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبکه شما روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی حسین فرضی زاده، بهارک صالح نیا، باقر صحرارودی و علیرضا اسیوند آمده: دوقلوهای طیبه و فرامرز درحال به دنیا آمدن اند و فرامرز که در خانه باجناقش منوچهر مستاجر است، به تلاش بیشتر برای تامین هزینه خانواده دست می زند. روزی فرامرز با پیرمردی متمول و تنها به نام جلال بزرگی روبرو می شود که دچار ناراحتی قلبی است و او را به بیمارستان می رساند، اما بر اثر غفلت او کیف پیرمرد سرقت می‌شود و فرامرز در مظان اتهام قرار می گیرد.

این فیلم از تولیدات سال جاری مرکز سمنان در ژانر خانوادگی و اجتماعی تولید شده است.

شبکه آموزش

فیلم سینمایی « به من نگو دزد » به کارگردانی عباس مرادیان، سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 10:15 از شبکـه آموزش پخش می شود.

داستان این فیلم بازی شهرام قائدی، بهنوش بختیاری، رابعه اسکویی و رامین ناصر نصیر از این قرار است که: یک روانشناس معتقد است دارویی اختراع کرده که رفتار انسان‌ها را عوض می کند. برادرش از مسئولین زندان است و برای آزمایش دارو به دنبال داوطلب می گردد.جوانی که در حال گذراندن دوره محکومیتش است از فرصت استفاده می کند و پس از استفاده از دارو که هیچ تاثیری نداشته خود را فردی موجه و قابل اعتماد نشان می دهد و از زندان آزاد می شود.

شـبـکـه نمـایـش

فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن « زیرخاکی »، « رامکال (قسمت 11) »، « لئون و مکس »، «گردباد یخی »، « میراث » و « اثر پروانه ای 1 » سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.


نوشته شده در   دوشنبه 9 بهمن 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode