ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 9 بهمن 1391     |     کد : 48959

توفیق زیادی در بهبود وضعیت سینماها نداریم/ احیای سینماها نگاه تازه می خواهد

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه در چند سال اخیر سینماها رنگ خود را ازدست داده اند و برای احیای دوباره نیازمند به روز شدن هستند.

 خبرگزاری مهر: رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه در چند سال اخیر سینماها رنگ خود را ازدست داده اند و برای احیای دوباره نیازمند به روز شدن هستند.
به گزارش خبرنگار مهر، حسن میلانی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با ظهور رسانه های شنیداری و تصویری، سینماها مانند گذشته مخاطب ندارند که باید در این راه باید با ایده های جدید وارد عمل شویم.

وی ادامه داد: ایجاد مجتمع های پردیس فرهنگی و هنری و همچنین اختصاص سالن های جداگانه متناسب با سن افراد می تواند در جلب مخاطب بسیار تاثیرگذار باشد.

میلانی افزود: البته مشکلی که امروزه در وضعیت تمام سینماهای استان وجود دارد تنها مربوط به نبود امکانات و تجهیزات نبوده و ضعف اساسی درفیلم های اکران شده در سینما یکی از معضلات اساسی در این حوزه است که باید علاوه بر حل این مشکلات به فرهنگ بومی نیز برای پخش فیلم ها توجه شود.

وی از برگزاری جشنواره های متنوع همزمان با دهه فجر در استان خبر داد و گفت: جشنواره سراسری داستان کوتاه به مناسبت هفته وحدت، جشنواره سراسری داستان کوتاه با موضوعیت قیام 29 بهمن ،همایش عکاسی حماسه حضور با موضوع حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع انقلاب اسلامی از جمله برنامه های این سازمان در دهه فجر است.

رئیس حوزه هنری استان افزود: همچنین در این ایام از سه کتاب معنای لبخند محمد، روایت چهارم و همچنین دست های کوچک دعا بهره برداری خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت ارتباط تنگاتنگ تمام نهادها با اصحاب رسانه اظهار داشت: حوزه هنری همواره با رسانه های مختلف ارتباط تنگاتنگی داشته و تا حد توان سعی کرده است از اصحاب رسانه در بحث های کارشناسی کمک بطلبد.

میلانی همچنین در خصوص توجه به استعدادهای نهفته در سایر شهرستان های استان گفت: این حوزه علاوه بر توجه به مرکز استان، امکاناتی را برای هنرمندانی که در شهرهای دوردست استان زندگی می کنند فراهم خواهد نمود تا این افراد نیز بتوانند استعداد های خود را شکوفا کنند.


نوشته شده در   دوشنبه 9 بهمن 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode