ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 7 بهمن 1391     |     کد : 48838

بهره برداری از 14 هزار و 800 پروژه عمرانی در آذربایجان‌شرقی

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در طول دولت‌های نهم و دهم، 14 هزار و 877 پروژه بزرگ و کوچک در آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسیده که برای آنها بیش از 115 هزار و 895 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

با اعتبار 115 میلیارد ریال صورت گرفت
بهره برداری از 14 هزار و 800 پروژه عمرانی در آذربایجان‌شرقی 
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در طول دولت‌های نهم و دهم، 14 هزار و 877 پروژه بزرگ و کوچک در آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسیده که برای آنها بیش از 115 هزار و 895 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
محمد اشرف‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: همزمان با دهه‌فجر از 79 پروژه شهری توسط شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها بیش از 185 میلیارد ریال است.

اشرف‌نیا در خصوص تفکیک این طرح‌ها خاطرنشان کرد: از پروژه‌های یاد شده، 52 مورد در حوزه شهرداری تبریز اتفاق خواهد افتاد و 27 مورد نیز شامل حوزه شهرداری سایر شهرهای استان است.

اشرف‌نیا حجم طرح‌های حوزه تبریز را 110 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: ارزش پروژه‌های بهره‌برداری شده در سایر شهرهای استان نیز 75 میلیارد ریال ارزیابی شده است.

این مقام حوزه طرح‌های عمرانی آذربایجان‌شرقی کل پروژه‌هایی را که همزمان با دهه‌فجر در استان به بهره‌برداری می‌رسد را 375 مورد عنوان کرد و گفت: اعتبار کل این طرح‌ها بالغ بر 11 هزار و 77 میلیارد ریال است.

وی بیشترین طرح را در این افتتاح‌ها متعلق به بنیاد مسکن در بخش عمران روستایی و توزیع برق استان هر کدام با 51 مورد دانست و گفت: اعتبار این طرح‌ها در حوزه بنیاد مسکن بیش از 966 میلیارد ریال و در بخش توزیع برق 84 میلیارد ریال بوده است.

اشرف‌نیا بیشترین طرح بر اساس میزان اعتبار نیز مربوط به راه و شهرسازی با 40 طرح و اعتبار بالغ بر 8 هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: در طول دولت‌های نهم و دهم 14 هزار و 877 پروژه بزرگ و کوچک در آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسیده که برای آنها بیش از 115 هزار و 895 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید تشریح شود، اظهار داشت: در 34 سال گذشته مردم و دولت‌ها کارهای زیادی انجام داده‌اند که همه این کارها در شرایط جنگ، تحریم، تهدید و محدودیت اتفاق افتاده است.

اشرف‌نیا گفت: مقایسه دستاوردهای انقلاب اسلامی با شرایط قبل از انقلاب و شرایط دیگر کشورها نشان می‌دهد که انقلاب با وجود بحران‌هایی که دشمن ایجاد کرده چقدر برای مردم کار کرده است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی از هیچ بخشی غفلت نکرده، عنوان کرد: در بخش‌های مختلف عمرانی از قبیل راه روستایی، بزرگراه و آزادراه، گازرسانی و برق‌رسانی پیشرفت‌های چشمگیری در سطح استان نسبت به قبل از انقلاب صورت گرفته است.

اشرف‌نیا یادآور شد: قبل از انقلاب در سطح استان راه روستایی آسفالته نداشتیم؛ اما در حال حاضر بیش از پنج هزار کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه بیش از یک‌هزار روستای استان از نعمت گاز برخوردارند، بیان داشت: انتقال گاز از جنوبی‌ترین نقطه کشور تا دورترین نقاط استان که با وجود طبیعت کوهستانی، کار گازرسانی را بسیار مشکل می‌کند از افتخارات نظام و دولت است.


نوشته شده در   شنبه 7 بهمن 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode