ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 بهمن 1391     |     کد : 48812

امام جمعه سراب: انقلاب اسلامی محدود به مرزهای ایران اسلامی نیست

امام جمعه سراب با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار قرار دارد گفت: انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را کنار زده و در قلوب ملت‌های آزاده جهان جای گرفته است.


امام جمعه سراب با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار قرار دارد گفت: انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را کنار زده و در قلوب ملت‌های آزاده جهان جای گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت الاسلام علی‌اکبر اکرمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار کرد: تربیت اسلامی نجات بخش انسان‌ها از گمراهی و تاریکی‌هاست.

وی با اشاره به اینکه نداشتن ایمان و یقین به پوچی و نابودی انسان‌ها می‌انجامد، تصریح کرد: اگر ریشه خودکشی‌ها و خودزنی‌ها را بررسی کنیم، عمده‌ترین دلیل را ضعف ایمان و یقین و دور بودن از روح تعالیم دینی و اسلامی خواهیم یافت.

امام جمعه سراب با تاکید بر برگزاری با شکوه آیین‌های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهداء و تلاش‌های امام راحل و رهبری‌های مقام عظمای ولایت و ایستادگی مردم توانسته است مرزهای جغرافیایی را پشت سر نهاده و در قلوب ملت‌های آزاده جهان نفوذ کند.

‌اکرمی افزود: ایران اسلامی امروز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و رتبه‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون جهانی نشان از بالندگی مردم این سامان دارد.

این مسئول دستیابی دانشمندان ایرانی به داروهای بیوتکنولوژی، موشک‌های فضایی، دریایی، کاهش بی‌سوادی، برق‌رسانی و گازرسانی به روستاها را از مهم‌ترین خدمات دولت‌های جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: هیچ چیزی نمی‌تواند ملت ایران را از رسیدن به هدف نهایی انقلاب اسلامی باز دارد.

امام جمعه سراب از برخی رسانه‌های مجازی و مطبوعات نوشتاری خواست تا در انعکاس اخبار و رویدادها از تیترهای جنجالی و تحریک کننده اجتناب کرده و منادی وحدت و یکپارچگی باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سراب در پایان از اقدام اداره صنعت و معدن در رسیدگی به وضعیت پخت و پز نان در سطح شهر و از شهرداری و اعضای شوراهای اسلامی به خاطر معدوم کردن سگ های مزاحم و ولگرد قدردانی کرد.


نوشته شده در   جمعه 6 بهمن 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode