ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 بهمن 1391     |     کد : 48807

امام جمعه هشترود: دهه فجر حادثه تاریخی و الهی است وهمه باید در زنده نگه داشتن آن تلاش کنند

حجت الاسلام سید سعید رشادی در خطبه های نماز جمعه این هفته هشترود گفت: دهه فجر شعائر دینی و انقلابی ماست و همه مسئولان و مردم باید در حفظ آن تلاش کنند .

هشترود خبرگزاری مهر:حجت الاسلام سید سعید رشادی در خطبه های نماز جمعه این هفته هشترود گفت: دهه فجر شعائر دینی و انقلابی ماست و همه مسئولان و مردم باید در حفظ آن تلاش کنند .


به گزارش خبرنگار مهر:امام جمعه شهرستان هشترود در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: همانگونه که دهه ماه محرم و حج جزء شعائر است دهه مبارکه فجر هم جزء شعائر ماست و ملت ایران تا آخرین قطره خونشان از آن حفاظت خواهند کرد .

خطیب جمعه هشترود گفت : حوادث دهه فجر معجزه الهی است و نامگذاری آن تشریفات و تبانی نگذاشته شده است بلکه در این 10 روز اتفاقاتی افتاده که عنایت الهی و لطف آن شامل ما شده و معجزه قرن میباشد.

رشادی افزود : انقلابی که با لطف و رحمت الهی و خون شهدا ،و آن هم خونی که به خاطرخداوند و راه او نثار شده است بوجود آمده است قطعا" تا ظهور صاحب اصلی آن پایدار خواد ماند.

امام جمعه هشترود در ادامه به وجود بعضی اختلافات سلیقه ای مجلس با دولت هم اشاره کرد و افزود : اختلاف سلیقه بین این دو قوه درست نیست و دولت و مجلس نباید یکدیگر را در بعضی موارد مورد اتهام قرار دهند بلکه باید با ارائه راهکار مناسب در حل و فصل مشکلات تلاش وافر نمایند .



وی گفت : این دو قوه عوض اختلافات سلیقه ای خود باید در حل مشکلات معیشتی و بیکاری جوانان مردم باهم برنامه ریزی کنند .



وی به هفته وحدت هم اشاره کرد و افزود : دشمنان اسلام و قرآن در حال رسم نقشه اختلاف بین شیعه و سنی هستند اما غافل از اینکه ما باهم برادر هستیم و نخواهیم گذاشت دشمنان اختلاف بین ماها بوجود آورند.



وی این هفته را بهترین فرصت برای نقش بر آب کردن نقشه های شوم و توطئه های دشمنان دانست و گفت : تنها عامل نجات بشریت و مسلمانان وحدت است و دشمنان از این وحدت در هراسند .



خطیب جمعه هشترود در ادامه به وجود مشکلات بیکاری در منطقه هشترود هم اشاره کرد و گفت : از سوی مسئولان استانی و کشوری قولهایی برای حل مشکلات بیکاری جوانان داده شده است اما تاکنون این قولها عملی نشده است و باید هرچه زودتر مشکل بیکاری گریبانگیر جوانان هشترودی حل و فصل شود.


نوشته شده در   جمعه 6 بهمن 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode