ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 بهمن 1391     |     کد : 48778

تبریز به جمع شهرهای صاحب دهکده المپیک می‌پیوندد

حسین اکبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: دهکده المپیک تبریز در مساحتی به وسعت 23 هکتار در جوار استادیوم یادگار امام (ره) تبریز و با مشارکت شهرداری منطقه سه و بخش خصوصی احداث و برای احداث این مجموعه بزرگ ورزشی و توریستی بالغ بر 400 میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.


 شهردار منطقه سه تبریز از احداث دهکده المپیک تبریز در جوار استادیوم یادگار امام (ره) خبر داد.

حسین اکبری  در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: دهکده المپیک تبریز در مساحتی به وسعت 23 هکتار در جوار استادیوم یادگار امام (ره) تبریز و با مشارکت شهرداری منطقه سه و بخش خصوصی احداث و برای احداث این مجموعه بزرگ ورزشی و توریستی بالغ بر 400 میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

وی افزود: کلنگ‌زنی این استادیوم خرداد ماه سال آینده صورت گرفته و طبق برنامه زمان احداث این طرح بزرگ ورزشی که با مشارکت بخش خصوصی صورت خواهد گرفت، سه سال است.

وی بخشی از امکانات دهکده المپیک را هتل پنج ستاره، مسجد، پارکینگ، رستوران، پارک خانواده، پارک کودک برشمرد و افزود: استادیوم فوتبال، استخر، زمین‌های ورزشی برای رشته‌های اسکیت، اسکواش، والیبال، بدمینتون، سوارکاری، صخره نوردی، پیاده روی، پینت‌بال و تنیس مجموعه بزرگی را برای ورزشکاران شهرمان فراهم خواهد کرد.

شهردار منطقه 3 تبریز مکان این مجموعه را در کنار ورزشگاه یادگار امام ذکر و خاطرنشان کرد: این دهکده ورزشی با مجموعه ورزشی که سازمان ورزش و جوانان قرار است در این منطقه تاسیس نماید، ارتباطی ندارد.

اکبری همچنین به افتتاح نخستین زمین چمن تنیس در پارک مشروطه اشاره کرد و ابراز داشت: بعد از تهران و اصفهان تبریز سومین شهری است که دارای زمین چمن تنیس است.

وی احداث زمین بازی پینت‌بال پارک مشروطه، استخر و سونای سالن ورزشی شقایق را از دیگر طرح‌های ورزشی شهرداری منطقه سه تبریز بر شمرد.


نوشته شده در   جمعه 6 بهمن 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode