ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 1 مهر 1388     |     کد : 4838

ساخت ساعتهای GPS برای کنترل کودکان

خانواده ها از این پس می توانند با استفاده از یک ساعت مچی، سیستم جی پی اس و برنامه نقشه های گوگل موقعیت دقیق فرزندان خود را ببینند و آنها را تحت نظر داشته باشند...

خانواده ها از این پس می توانند با استفاده از یک ساعت مچی، سیستم جی پی اس و برنامه نقشه های گوگل موقعیت دقیق فرزندان خود را ببینند و آنها را تحت نظر داشته باشند.

ساعتهایی مجهز به جی پی اس می توانند موقعیت دقیق کودکان را با کمک گرفتن از برنامه نقشه گوگل به خانواده ها نشان دهند تا رفت و آمدهای کودکان تحت کنترل مستقیم خانواده ها در آید.

خانواده ها از این پس می توانند با استفاده از یک ساعت مچی، سیستم جی پی اس و برنامه نقشه های گوگل موقعیت دقیق فرزندان خود را ببینند و آنها را تحت نظر داشته باشند.

ساعتهای Num8 با رنگهای شاد و متناسب با سن کودکان بر روی مچ کودکان بسته شده و می تواند در صورتی که به زور از مچ دست باز شود، پیام هشداری را برای خانواده ها ارسال کند. با استفاده از این ساعت خانواده ها می توانند موقعیت فرزندان خود را بر روی برنامه نقشه های گوگل مشاهده کنند.

با کلیک کردن بر روی گزینه "کجا هستی" در برنامه نقشه گوگل و یا با ارسال پیام کوتاهی به یک شماره خاص موقعیت دقیق کودک برای خانواده ها نمایان می شود و در عین حال والدین می توانند برای رفت و آمد فرزندان خود مناطق ایمنی را برنامه ریزی کنند تا در صورت عبور از خطوط قرمز ایمنی، خانواده ها از این امر آگاه شوند.

به گفته طراحان این ساعت هدف اصلی از ابداع این ابزار دادن آزادی کافی به کودکان و کاهش نگرانی از رفت و آمدهای فرزندان برای خانواده ها است.

بر اساس گزارش تلگراف، این ساعتهای جدید با قیمت 150 پاوند به فروش می رسند و کاربران برای استفاده از آن باید بهایی را نیز برای عضویت در سایتهای مرتبط پرداخت کنند.

منبع:مهر

 


نوشته شده در   چهارشنبه 1 مهر 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode