ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 30 آذر 1391     |     کد : 47549

شب‌نشيني با خان‌ننه در تلويزيون

در تعطيلات آخر هفته پنجشنبه و جمعه (30 آذر و 1 دي ماه ) بينندگان مي‌توانند فيلم‌هاي سينمايي، تلويزيوني، مستند ...

معرفي فيلم‌هاي سينمايي آخر هفته

شب‌نشيني با خان‌ننه در تلويزيون

جام جم آنلاين: در تعطيلات آخر هفته پنجشنبه و جمعه (30 آذر و 1 دي ماه ) بينندگان مي‌توانند فيلم‌هاي سينمايي، تلويزيوني، مستند و انيميشن همچون «صبح تنهايي»، « دايناسوري از اقيانوس‌ها »، «برفي دوست داشتني»، «چهارشنبه عزيز»، «شب نشيني»، «خان ننه»،« تازه وارد پردردسر»، «بيا از گذشته حرف بزنيم»، «وودي آلن »، « وارونگي » و ... را تماشا کنند.

شبکه يک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «يورش نهايي» به کارگردانی گ‍‍ِرث ايوانث پنجشنبه ساعت 23:10 محصول آمريكا - اندونزي از شبکه یک سیما پخش می شود.

عصر روز جمعه 1 دی ماه فیلم تلویزیونی «صبح تنهایی» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی سعید سالار زهی ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می شود.

در این فیلم با بازی سعید تهرانی می بینیم: نیلوفر مادرش را برای عمل جراحی همراه با خانواده دایی اش به خارج از کشور می فرستد تا خود پس از فروش املاک و مستغلات به ارث رسیده از پدرش به آنها بپیوندد. او که همواره افراد ضعیف جامعه را با دیده تحقیر نگاه می کند در طی تصادفی حافظه خود را از دست می دهد...

شـبـکـه دو

انیمیشن « دایناسوری از اقیانوس‌ها » محصول کشور ژاپن، پنجشنبه 30 آذر ماه ساعت 7:30 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی « برفی دوست داشتنی » به کارگردانی ترسن اشمیت، پنجشنبه 30 آذر ماه ساعت 14:30 در قالب برنامه « سینما آفتاب » از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

فیلم سینمایی « برفی دوست داشتنی » به تهیه کنندگی دوریس زندر، محصول سال 2001 در کشور آلمان ساخته شده است.

انیمیشن « ماشین‌ها (1) » به کارگردانی جان لستر و تهیه کنندگی دارلا آندرسون، صبح جمعه 1 دی ماه ساعت 7:30 در قالب برنامه «سینما صبحانه » از شبکه دو سیما مهمان کودکان و خردسالان می شود.

فیلم تلویزیونی «برگ و باد» به کارگردانی جوادافشار و تهیه کنندگی هادی افشار، جمعه 1 دی ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

داستان « برگ و باد » با بازی حسین توشه، فرهاد بشارتی، نیلوفر پورمهدی، قدرت الله صالحی، عاطفه صرفه جو و علی تقوازاده از این قرار است که: ترمه نامزد شهاب به همراه خانواده برای دیدن نامزدش شهاب می روند. آنها برای تفریح به جنگل رفته و در پی بریدن قاچاقی درختی توسط قاچاقچیان و سقوط آن موجب ضایعه نخاعی ترمه می شود...

فیلم تلویزیونی « برگ و باد » از تولیدات سال 1390 مرکز گیلان است.

فیلم سینمایی « هشت درجه زیر صفر » محصول آمريكا به کارگردانی فرانک مارشال و تهیه کنندگی مشترک دیوید هوبرمن و پاتریک کرولی، جمعه 1 دی ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش خواهدشد.

شـبـکـه سـه

فیلم تلویزیونی «عبور از رستگاری» به کارگردانی و تهیه کنندگی احمد بندری، پنجشنبه 30 آذر ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما باز پخش می شود.

قصه درباره مهران ( کارمند انبار یک شرکت ) است که شخصی است طمع کار که مدام در حال غر زدن و انتقاد از وضعیت موجود جامعه است. او دارای خانواده خوبی است. از سوی دیگر زنش باردار است و او نگران بحث هزینه زایمان است تا اینکه یک روز او و دوستش در انبار بندی قرار گرفته اند آنها موضوع را با مسئول انبار در میان می گذارند. در نهایت مهران از او چکی را به عنوان رشوه قبول می کند...

حدیث فولادوند، آرام جعفری، محبوبه بیات و توفان مهردادیان در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی « نارنیا 3 » به کارگردانی مایکل اپتد، پنجشنبه 30 آذر ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

فیلم سینمایی « برخورد مرگبار » به کارگردانی رابرت کورتزمن، محصول آمريكا جمعه 1 دی ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما بازپخش خواهدشد.

فیلم سینمایی « دردسر » به کارگردانی حسن آقاکريمي و تهیه کنندگی کيانوش عياري، جمعه 1 دی ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در این فیلم با بازی عبدالله آتشاني، سحر درويش زاده و مهران رجبي می بینیم: قربان پسري شهرستاني که در تهران در يک خياطي کار مي‌کند، عاشق دختري مي‌شود که در همسايگي کارگاه آنها در يک آموزشگاه رفت و آمد دارد. همه با او مخالفت مي‌کنند که اين دختر به درد او نمي‌خورد...

فیلم سینمایی « قصه های شبانه » به کارگردانی آدام شانک من محصول آمریکا، جمعه 1 دی ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود. در اين فيلم آدام سندلر و كري روسل نقش‌آفريني مي‌كنند.



شـبـکـه چـهـار

فیلم سینمایی « راننده » با بازی رایان اونیل و بروس درن، محصول مشترك انگلستان و آمريكا پنجشنبه 30 آذر ماه ساعت 16 از شبکه چهار سیما بازپخش می شود.

فیلم سینمایی « دادستان » به کارگردانی صادق پروین آشتیان و با بازی حسن عباسی و سعید داخ، جمعه 1 دی ماه ساعت 12 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: دادستان و استاد دانشگاه شهرستان خوی درگیر یک پرونده مواد مخدر شده و حکم اعدام صادر می شود،اما وکیل پرونده تلاش دارد با تطمیع، رشوه و حتی تهدید و ارعاب دادستان را از اجرای حکم باز دارد...

فیلم سینمایی « توفانگر » به کارگردانی هانری ورنوی، جمعه 1 دی ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه « سینما 4 » از شبکه چهارسیما روی آنتن می رود.

ژان پل بلموندو، آلبرتو ماریا مرلی و چارلز دنر در فیلم سینمایی « توفانگر » محصول سال 1975 فرانسه به ایفای نقش پرداختند.

شـبـکه تهران

فیلم سينمايي «اردوگاه روزانه پدر» به کارگردانی فرد ساوج و با بازی كوبا گودينگ جونيور، پائول ری، ريچاردگانت، لاچلين مونروو دالين بويس، پنجشنبه 30 آذر ماه ساعت 13:30در قالب برنامه « تماشاخانه » از شبکه تهران پخش می شود.

40 دقیقه بامداد روز جمعه 1 دی ماه فیلم سينمايي « پلیس زن » به کارگردانی یوس بوی ست، از شبکه تهران بازپخش می شود.

فیلم سينمايي « پلیس زن » با بازی میو میو، جین مارک تی بالت، لنی اسکودرو و فرانچس سیمون محصول سال 1980فرانسه است.

ساعت 13:30 روز جمعه 1 دی ماه فیلم سینمایی « آلاسكا » به کارگردانی فريزر كلارك هستون، محصول آمريكا و كانادا از شبکه تهران پخش می شود.

شـبـکـه شما

فیلم تلویزیونی « شب نشینی » به کارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه کنندگی مهدی شفیعی، پنجشنبه 30 آذر ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود.

ماجرای فیلم با بازی علیرضا فیروزه، بهناز نادری، فاطمه دلیریساولی و سمیرا قربانی کریم از آنجا آغاز می‌شود که زنگ انشاء بهانه ای می شود برای بازگشت به دوران گذشته، بهروز خاطره ای از زبان پدرش را بازگو می کند، دو نوجوان ( محمد علی و قدرت ) که صبح در مدرسه با هم دعوا کرده‌اند، شب هنگام همراه خانواده به دیدار یکدیگر می روند، محمد علی که به اجبار پدر به خانه قدرت رفته است، پشیمان از کرده خویش است و این دیدار محملی می شود، برای یادکردن زمان گذشته خان بابا پدربزرگ قدرت که همه را به دور خود جمع می کند و برای آنها قصه ای تعریف می کند.

فیلم تلویزیونی « شب نشینی » از تولیدات سال 1390 مرکز خراسان شمالی در ژانر اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است.

فیلم تلویزیونی « خان ننه » با بازی شمسی فضل الهی، خسرو وپایاب، سمیه خدایاری، عباس سرودی و بیژن لطفی، جمعه 1 دی ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: بابا شهریار پدربزرگ خانواده که دلتنگ زندگی ساده و بی آلایش دوران کودکی خود است، خانه را ترک و به روستای اجدادی اش می رود، در آنجا خاطرات گذشته او مرور می‌شود.

فیلم تلویزیونی «خان ننه» به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد خیری مطلق از تولیدات سال جاری مرکز آذربایجان غربی است.

شبکه آموزش

فیلم تلویزیونی «سفر جادویی» به کارگردانی ابوالحسن داودی، جمعه 1 دی ماه ساعت 10:15 از شبکـه آموزش پخش می ­شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: دكتر رضا كمالي با آزار و تنبيه فرزندش، سينا، مي‌خواهد از او دانش آموز ممتازي بسازد. روزي سينا از ترس پدر به درون ماشين لباسشويي مرموز خانه پناه مي‌برد. كسي توضيح كمالي را كه چه بر سر فرزندش آمده باور نمي‌كند و او را در بيمارستان بستري مي‌كنند، اما ...

شبکه قرآن و معارف سیما

فیلم تلویزیونی « بیا از گذشته حرف بزنیم » به کارگردانی و نویسندگی حمید نعمت اله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، جمعه 1 دی ماه ساعت 15 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

در این فیلم با بازی ثریا قاسمی، مهین شهابی، پورانداخت مهیمن می­بینیم: كارواني زيارتي از تهران به مشهد مي‌رود. سه زن مسن كه در ابتدا همديگر را نمي‌شناسند، در اين كاروان حضور دارند. طول سفر در قطار و سپس هم‌اتاق شدنشان در هتل، سبب پيوند و دوستي آنها شده و گردش در نقاط ديدني مشهد مقدس، آنها را به سه يار جدا نشدني تبديل مي‌كند.

فیلم تلویزیونی « بیا از گذشته حرف بزنیم » از تولیدات سال جاری گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک سیما می باشد.

شبکه مستند

مستند «وودي آلن» ساخته روبرت ويدي، محصول 2012، پنج شنبه، 30 آذر، ساعت 22، از شبکه مستند سيما پخش مي‌شود.

اين مستند سينمايي که با حضور خود وودي آلن ساخته شده است گوشه‌هايي از زندگي طبيعي او را به تصوير مي‌کشد.

مستند سینمایی «وارونگي» ساخته روبرت صافاريان با نگاهي به معضل آلودگي شهر تهران، پنج شنبه، 30 آذر، ساعت 23 از « فانوس» از شبكه مستند پخش مي‌شود.

مستند سینمایی « خشم آزادي » به کارگردانی کالین کی. گری و مگان رانی، محصول سال 2006، جمعه، اول دي ماه، ساعت 16 از شبكه مستند پخش مي‌شود. اين فيلم در قالب برنامه « آن سو » نقد و بررسي خواهد شد.

شبکه نمـایـش

فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «بی بی خاتون»، « آقای مهربان »،« سربلند »، « امشب شب مهتابه »، « مینای شهر خاموش » و « شهر آشوب » پنجشنبه 30 آذر ماه ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن « آبی گاهی آسمانی »، « اولنتزرو و کنده جادویی »، « مردی به نام هیرو »، « هیچی » و « چهره به چهره » جمعه 1 دی ماه ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.


نوشته شده در   پنجشنبه 30 آذر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode