ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 آذر 1391     |     کد : 46931

امام جمعه تبریز: آمریکا در مقابل فناوری ایران تسلیم است

امام جمعه تبریز با اشاره به شکار دومین پهپاد آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکا باید بفهمد در حال حاضر فناوری آمریکا چه از نظر تکنولوژی، اطلاعاتی و سایبری رقیب مهم‌تری به نام ایران پیدا کرده است.


امام جمعه تبریز با اشاره به شکار دومین پهپاد آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکا باید بفهمد در حال حاضر فناوری آمریکا چه از نظر تکنولوژی، اطلاعاتی و سایبری رقیب مهم‌تری به نام ایران پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر اظهار کرد: شکار دومین پهپاد آمریکایی توسط نیروهای سپاه پاسداران موجب افزایش اقتدار انقلاب اسلامی ایران در برابر دشمنان این نظام مقدس شد.

وی تصریح کرد: باید امروز آمریکا بفهمد در حال حاضر فناوری آمریکا چه از نظر تکنولوژی، اطلاعاتی و سایبری رقیب مهم‌تری به نام ایران پیدا کرده است.

خطیب جمعه تبریز ادامه داد: ایران اسلامی از آغاز انقلاب متخصصان خوبی تربیت کرد و هشت سال دفاع مقدس فنون جنگی را تجربه کردند و در ادامه تحریم عاملی به رسیدن خودکفایی ایران در تجهیزات نظامی شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا، غیرت انسانی‌های متعهد و هدایت مقام معظم رهبری توطئه و ترفندهای دشمن را با شکست مواجه خواهد کرد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه امروز مسئولان آمریکا دچار تناقض‌گویی شده‌اند، افزود: از یک طرف حرف مذاکره با ایران را مطرح و از طرفی تحریم‌‌های جدیدی علیه ایران تصویب می‌کنند.

وی با اشاره به مطلب نشریه لس‌آنجلس تایمز که اکنون ایران به یک قدرت در منطقه تبدیل شده و سیاست هویج و چماق دیگر تاثیری ندارد، تصریح کرد: ایران با زور و فشار تسلیم نمی‌شود، غربی‌ها چاره‌ای جز مذاکره و لغو تحریم‌ها ندارند.

امام جمعه تبریز با اشاره به شانزدهم آذر روز دانشجو و سالروز شهادت سه دانشجوی دانشگاه تهران افزود: این دانشجویان در اعتراض به ورود نیکسون، معاون رییس جمهوری آمریکا، سردمدار استکبار و عامل کودتای 28 مرداد شهید شدند.

وی گفت: روز دانشجو است یک روز مقاومتی تاریخی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دانشجویان همواره باید در استکبار ستیزی حساس باشند، اظهار کرد: همواره اکثریت دانشجویان کشور متعهد، پیرو امام و رهبری و روحیه ضد استعماری، ضد فتنه‌گری، انحرافات داخلی هستند و در صحنه انقلاب به طور صحیح قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به تغییر نام فرودگاه بین المللی تبریز به فرودگاه شهید مدنی گفت: باید نام شهیدان را زنده نگه داریم چون هر چه داریم از شهیدان است.

وی افزود: نام شهدا به ما درس می‌دهد که این انقلاب را ساده و مجانی به دست نیاورده‌ایم.

آیت الله شبستری گفت: حفظ یاد و خاطره شهدا وظیفه است اما گرامیداشت شهیدانی که علاوه بر راه جهاد از دانش و تقوی نیز برخوردار بودند واجب‌تر است.


نوشته شده در   جمعه 17 آذر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode