ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 10 آذر 1391     |     کد : 46572

مستند زندگی‌ شیخ عباس قمی تولید شد

مدیر بخش سینمایی موسسه ولاء منتظر گفت: ساخت مستند زندگی نامه شیخ عباس قمی که از سال 89 و در کنگره این عالم بزرگ وعده آن بیان شده بود، به اتمام رسید.

عنوان یک آسمان نجابت؛

مستند زندگی‌ شیخ عباس قمی تولید شد

خبرگزاری مهر: مدیر بخش سینمایی موسسه ولاء منتظر گفت: ساخت مستند زندگی نامه شیخ عباس قمی که از سال 89 و در کنگره این عالم بزرگ وعده آن بیان شده بود، به اتمام رسید.


مهدی بنکدار، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مقرر شده بود که این مستند با همکاری یکی از موسسات دولتی استان و موسسه ولاء منتظر تولید شود که روند طولانی و در واقع پیش نرفتن کار باعث شد تا ولاء منتظر تصمیم بگیرد این کار را به صورت مستقل پیگیری کند.

وی که کارگردانی این مستند را خود برعهده داشته است، ادامه داد: این مستند در 6 قسمت تولید شد که موسسه ولاء منتظر به تنهایی تهیه کنندگی آن را به عهده گرفت.

تولیدکننده آثار جستجوگران، ماه گویان و رواق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاریخچه سینما در ایران ورود سینما به ایران را بیمارگونه دانست و ابراز داشت: سینما همانند دیگر مظاهر تمدن غرب که به صورت ناقص وارد کشور ما شد صرفا برای یک بهره برداری تجاری مورد استفاده بود و سرشار از ابتذال و ضعف تکنیکی و فنی بود.

این پژوهشگر آثار سینمایی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی موضع‌گیری علما نسبت به سینما یک تحول بنیادین پیدا کرد، اظهار کرد: گرچه این موضع گیری کامل نشد اما سیر آن کاملا تغییر کرد، اگر چه روحانیت هنوز در مقابل سینما موضع احتیاط آمیز داشت و با شک و تردید به آن نگاه می‌کرد که گذر زمان آن را حل کرد. اما تحول تکنولوژیک و فراگیرشدن سینما و تلویزیون و ظهور پدیده ماهواره و تسهیل ارتباطات در سطح جهان باعث شد تا در سال‌های اخیر بدنه و همه اقشار حوزه به ضرورت ورود حوزویان به این مقوله برسند و همانطور که از شکل فعالیت حوزویان پیداست نهادهای حوزوی به شکل جدی وارد این قضیه شدند.




نوشته شده در   جمعه 10 آذر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode