ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 11 آبان 1391     |     کد : 45206

راديو فصلي مهر را با فه فه همراه شويد

با هنرمندی حسین رفیعی بازیگر رادیو و تلویزیون روزهای شنبه تا چهارشنبه در بخش صبحگاهی از ساعت 6:30 تا 10 صبح همراه شنوندگان رادیو فصلی مهر می شود.

جام جم آنلاين: "فه فه" با هنرمندی حسین رفیعی بازیگر رادیو و تلویزیون روزهای شنبه تا چهارشنبه در بخش صبحگاهی از ساعت 6:30 تا 10 صبح همراه شنوندگان رادیو فصلی مهر می شود.
به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومی رادیو فصلی مهر، فه‌فه با اجرای خود در این رادیو یک هفته در میان پیام های آموزشی واخلاقی را در قالب طنز و با زبان کودکانه برای خردسالان و نوجوانان بازگو می‌کند.

مهم ترین اهداف این برنامه جذب مخاطب، همزاد پنداری، آموزش پیام های بهداشتی و تربیتی،پیام های تحصیلی و درسی در حوزه آموزش، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین ایجاد شادی و نشاط از ویژگی های این برنامه است.

یکی از مهم ترین اهداف رادیو فصلی مهر، مهندسی پیام و پرهیز از مستقیم گویی است که در قالب طنز سالم و پاک پیام های اخلاقی و نکات معرفتی و اجتماعی را از زبان شخصیت محبوب مردمی بیان می کند.

رادیو مهر در شروع فعالیت خود در دو بخش صبحگاهی از ساعت 06:00 تا 10:00 و عصرگاهی16:00 تا 20:00 بر روی موج اف ام فرکانس 105.5 مگاهرتز در تهران و از طریق فرستنده های دیجیتال در سراسر کشور قابل دریافت است.

عیدی "محمد علیزاده" به شنوندگان رادیو فصلی مهر

روز شنبه 13 آبان ماه به مناسبت عید غدیر خم و یو الله 13آبان " محمد علیزاده " خواننده خوب کشورمان به شنوندگان رادیو فصلی مهر ترانه ای زیبا را عیدی خواهد داد.

این برنامه روز شنبه 13 آبان از ساعت 16 تا 20 با هماهنگی ستاره نجف آبادی و گویندگی امین نبی اللهی و امین قاضی با تهیه کنندگی جواد فیاضی به صورت زنده از رادیو فصلی مهر پخش می شود .

رادیو مهر در شروع فعالیت خود در دو بخش صبحگاهی از ساعت 06:00 تا 10:00 و عصرگاهی 16:00 تا 20:00 بر روی موج اف ام فرکانس 105.5 مگاهرتز در تهران و از طریق فرستنده های دیجیتال در سراسر کشور قابل دریافت است.


نوشته شده در   پنجشنبه 11 آبان 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode