ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 10 فروردين 1387     |     کد : 451

امام جمعه موقت تبريز: همدلي و انسجام منشاء رشد و شكوفايي كشور است

 امام جمعه موقت تبريز با بيان اينكه همدلي و انسجام منشاء رشد و شكوفايي كشور است، گفت: مسئولان با عملكرد خود در سال نوآوري و شكوفايي مردم را اميدوار كنند.

 

حجت الاسلام محمد آل هاشم  در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز كه در مصلاي امام خميني(ره) اين شهر برگزار شده بود افزود: امروز ملت‌هاي مسلمان جهان از اتحاد و همدلي و انسجام ملت مسلمان ايران الگو مي‌گيرند و تداوم اين همدلي سبب رشد و توسعه ملت‌هاي مسلمان مي‌شود.
وي تصريح كرد: همدلي و انسجام در سال نوآوري و شكوفايي موجبات رشد و شكوفايي كشور را فراهم آورده و سبب خواهد شد تا مناطق مختلف كشور به توسعه و شكوفايي دست يابيند.
آل هاشم خاطرنشان كرد: نامگذاري امسال بنام « نوآوري و شكوفايي» از سوي رهبر معظم انقلاب ناشي از دورانديشي معظم‌له و دستيابي به توسعه است كه اين مهم در پرتو همت مردم و مسئولان محقق مي‌شود.
وي افزود: در سال نوآوري و شكوفايي، مسئولان بايد پاسخگوي نيازهاي مردم بوده و تلاش وافري در رفع مشكلات مردم داشته باشند.
امام جمعه موقت تبريز اظهارداشت: در سال جاري مسئولان بايد با بالندگي و تفكري جديد مشكلات كشور را برطرف كنند.
آل هاشم در بخش ديگري از سخنان خود 12 فروردين سال 58 را سالروز تثبيت نظام مقدس جمهوري اسلامي و برافراشته شدن پرچم استقلال و آزادي در ايران و تجديد حيات اسلام توصيف كرد و اظهار داشت: مردم در اين روز با حضور ميليوني در پاي صندوق‌هاي راي با اكثريت آرا، جمهوريت همراه با اسلاميت نظام اسلامي ايران را خواستار شدند.
وي ادامه داد: در طول سال‌هاي گذشته نيز مردم با حضور خود در عرصه‌هاي مختلف ضامن اين 2 ويژگي مهم نظام اسلامي شدند.
امام جمعه موقت تبريز، اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي با اطلاع از اين موضوع مي خواهند با دسيسه‌هاي مختلف همدلي و اتحاد ملت ايران را خدشه‌دار كنند.
وي يادآور شد: اما هوشياري مردم توطئه‌هاي دشمنان را به خودشان بر مي‌گرداند.
امام جمعه موقت تبريز همچنين با تبريك ميلاد پيامبر اكرم(ص) تصريح كرد: مسئولان و مردم بايد با تأسي از زندگي، سيره و روش پيامبر اسلام (ص) بتوانند جامعه را در مسير صحيح خود قرار دهند.
آل هاشم در خطبه‌هاي اول نماز جمعه با تبريك سال نو نمازگزاران را به رعايت تقوا و استعانت از خداوند و حفظ حدود الهي در اعمال و رفتار فراخواند.


نوشته شده در   شنبه 10 فروردين 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode