ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 5 آبان 1391     |     کد : 44806

امام جمعه مهربان: مشکلات اقتصادی و تورم مهم‌ترین دغدغه آحاد مردم است

امام جمعه مهربان گفت: مسائل، مشکلات اقتصادی و تورم مهم‌ترین و اساسی‌ترین دغدغه آحاد مردم است.

 امام جمعه مهربان گفت: مسائل، مشکلات اقتصادی و تورم مهم‌ترین و اساسی‌ترین دغدغه آحاد مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی امروز در خطبه‌های نماز عید قربان این شهر، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با انتقاد از رسانه‌ای شدن مکاتبات مقامات ارشد نظام اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد برخی مکاتابات مسئولان در رسانه‌ها و روزنامه‌ها هستیم که انرژی قابل توجهی را از آنها می‌گیرد و قطعاً رسانه‌ای شدن مکاتبات مسئولان نظام در خصوص مسائل غیرضروری و حاشیه‌ای به صلاح نیست.

امام جمعه مهربان با اشاره به اینکه شرایط و موقعیت فعلی زمانی مناسب این‌گونه کارها نیست، افزود: امروز دغدغه اصلی مردم دلخوشی از مچ‌گیری مسئولین از یکدیگر نیست، بلکه مسائل و مشکلات اقتصادی و تورم مهم‌ترین و اساسی‌ترین دغدغه آحاد مردم است.

خطیب نماز عید قربان مهربان به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نهی مسئولان از رسانه‌ای شدن انتقاداتشان اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این خصوص فرموده‌اند به مسئولان کشور به طور جدی هشدار می‌دهیم که اگر گله‌ای از هم دارند در معرض افکار عمومی طرح نکنند.

جلیلی افزود: مقام معظم رهبری تاکید داشته‌اند که به خاطر کینه‌های شخصی، کار غریبه‌ها را نکنید و خود را سرگرم مسائل حاشیه‌ای نکرده و به تهییج سیاسی کمک نکنید.

امام جمعه مهربان از طرف مردم و نمازگزاران از مسئولان خواست که از طرح مسائل حاشیه‌ای که نه تنها دردی از مشکلات جامعه را دوا نمی‌کند، بلکه باعث افزایش تنش می‌شود، دوری کرده و فکر و اندیشه خود را صرف رفع مشکلات اقتصادی مردم کنند که این روزها گرانی‌ها سرسام‌آور شده و باعث ناراحتی آحاد مردم شده است.

خطیب نماز عید سعید قربان با گرامیداشت سالروز شهادت محمدحسین فهمیده که به عنوان روز بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است، اظهار کرد: اگر در کشوری روحیه‌ای همچون شهدای دفاع مقدس و امثال شهید فهمیده حاکم باشد که مبناشان این باشد که اگر چه غالب باشیم و چه مغلوب، پیروز هستیم و کشور هیچ وقت نابود شدنی نیست و همیشه سرفراز است.

جلیلی در ادامه خطبه دوم یاد و خاطره نخستین شهید محراب آیت‌الله سید محمدعلی قاضی طباطبائی را که در سال 58 توسط منافقان کوردل به شهادت رسید، گرامیداشت و 15 ذی الحجه میلاد مسعود حضرت امام علی النقی (ع) را تبریک گفت.

امام جمعه مهربان در خطبه اول نماز عید سعید قربان با تبریک عید بزرگ قربان اظهار کرد: این روز، روز عید مبارک قربان است که خداوند آن را برای مسلمین عید و برای محمد و آل محمد مایه شرافت، کرامت و فضیلت قرار داده است.


نوشته شده در   جمعه 5 آبان 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode