ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 28 مهر 1391     |     کد : 44424

زمان سفر فضایی «مت دیمون» تغییر کرد + تصاویر

زمان اکران عمومی فیلم جدید مت‌ دیمون و جودی فاستر به نام «بهشت» (الیسیوم) تغییر کرد. این فیلم نهم اگست سال 2013 به روی پرده سینماها می‌رود.

زمان اکران عمومی فیلم جدید مت‌ دیمون و جودی فاستر به نام «بهشت» (الیسیوم) تغییر کرد. این فیلم نهم اگست سال 2013 به روی پرده سینماها می‌رود.

 به گزارش خبرگزاری فارس، تهیه‌کنندگان این درام اکشن علمی تخیلی و دلهره‌آور، قبل از این روز اول ماه مارس سال 2013 را به عنوان زمان نمایش عمومی آن انتخاب کرده بودند.

سازندگان «بهشت» می‌گویند اواسط فصل تابستان زمان بهتری برای اکران عمومی فیلم پرسر و صدای آن‌هاست و شانس بیشتری برای موفقیت بهتر مالی خواهد داشت.

نیل بلامکپامپ فیلم‌ساز جوان اهل آفریقای جنوبی، کارگردانی این فیلم برا راساس فیلم‌نامه‌ای از خودش انجام داده است.

تهیه کنندگان فیلم جدید مت‌ دیمون در حالی زمان نمایش عمومی آن را به امید یک فروش بهتر عوض می‌کنند، که چند فیلم آخر وی موفقیتی در جدول گیشه نمایش سینماها نداشته‌اند.

قصه «بهشت» در سال 2159 اتفاق می‌افتد و دو گروه از آدم‌ها روی کره زمین زندگی می‌کنند. گروه اول که در منطقه الیسیوم (یک ایستگاه فضایی که شبیه زندان است) زندگی می‌کنند، مرفه هستند.

بقیه مردم - که همان آدم‌های عادی و فقیر هستند - در کره زمین (که حالا تبدیل به یک ویرانه شده) روزگار خود را می‌گذرانند.

یک مامور دولتی به نام رودس (با بازی فاستر) علیه این تقسیم‌بندی غیر عادلانه اعتراض و شورش می‌کند و اهالی کره زمین را دعوت به تلاش برای سفر به الیسیوم می‌کند.

مت دیمون در قصه فیلم در نقش فضانوردی به نام مکس بازی می‌کند که ضمن تلاش برای نجات جان خود، سعی دارد به مردم عادی کمک کند تا به الیسیوم راه پیدا کنند.

گفته می‌شود این محصول جدید شرکت سونی با هزینه‌ای 100 میلیون دلاری تهیه شده و تحلیل‌گران اقتصادی سینما، این سئوال را مطرح می‌کنند که آیا «بهشت» در زمان نمایش عمومی‌ می‌تواند به فروش بالایی دست پیدا کند یا خیر.

در حال حاضر، فیلم علمی تخیلی مت‌ دیمون باید با کمدی جدید شرکت فیلم‌سازی نیولاین به نام «ما خانواده میلر هستیم» در جدول گیشه نمایش رقابت کند.

اما رابرتز و جینفر آنیستن بازیگران اصلی این فیلم کمدی هستند.

مت دیمون در دو سال اخیر فیلم‌های «ما یک باغ وحش خریدیم» و «مارگاریت» را روی پرده سینماها داشته، که هیچ یک موفقیتی در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکا و بقیه کشورهای جهان نداشته‌اند.


نوشته شده در   جمعه 28 مهر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode