ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 24 مهر 1391     |     کد : 44214

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی منصوب شد

استاندار آذربایجان شرقی در جمع مدیران و اعضای شورای اداری استان محمدعلی نصرتی را به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار معرفی کرد.

 استاندار آذربایجان شرقی در جمع مدیران و اعضای شورای اداری استان محمدعلی نصرتی را به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمدعلیرضا بیگی استاندار آذربایجان‌شرقی شامگاه امروز معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی در آیینی در سالن جمهوری فرمانداری تبریز معرفی شد.

در این آیین محمدعلی نصرتی به این سمت منصوب و از خدمات پرویز آژیده که به مدت 32 ماه در این پست انجام وظیفه کرده بود، قدردانی به عمل آمد.

نصرتی متولد سال 1343 بوده و پیش از این به مدت 30 ماه به عنوان فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی انجام وظیفه کرده بود.

وی پیش‌تر به مدت پنج سال فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی را بر عهده داشت.

احمد علیرضا بیگی استاندار آذربایجان‌شرقی در این مراسم با اشاره به اهمیت و وظایف خطیر معاونت سیاسی استانداری خاطرنشان کرد: این معاونت نقطه اتصال دولت با دستگاه‌های اجرایی و تنظیم‌کننده خط مشی مدیران سیاسی و فرمانداران است و دستگاه‌های اجرایی و نهادها باید در مسیر اجرایی کردن برنامه‌های راهبردی که توسط معاونت سیاسی استانداری تولید می‌شود، تلاش کنند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای معاون جدید سیاسی و امنیتی استاندار اظهار داشت: ورود افراد شایسته و مجرب به بدنه مدیریتی استان موجب پیشبرد هرچه بهتر امور و افزایش سرعت خدمت‌گزاری به مردم می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از خدمات و تلاش‌های پرویز آژیده در سمت معاون سیاسی امنیتی استاندار قدردانی کرد و افزود: آژیده در مدت 32 ماه تصدی این سمت خدمات ارزشمندی بر جای گذاشت که برگزاری موفق انتخابات مجلس نهم یکی از آنها بود.

وی خاطرنشان کرد: برخی جریان‌های داخلی و خارجی موضوع انتخابات را به دستاویزی برای تخریب دولت و نظام تبدیل کرده بودند اما با برگزاری خوب و شایسته انتخابات مجلس نهم، بطلان این جوسازی‌ها به اثبات رسید و هیچ خدشه‌ای متوجه این انتخابات نشد.

استاندار آذربایجان‌شرقی پرویز آژیده را به عنوان مشاور عالی خود معرفی و برای وی در سمت ریاست دانشگاه تبریز آرزوی موفقیت کرد.


نوشته شده در   دوشنبه 24 مهر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode