ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 20 مهر 1391     |     کد : 44035

نمايش فيلم‌هاي سينمايي آخر هفته

در تعطیلات آخر هفته پنجشنبه و جمعه (20 و 21مهر ماه) مجموعه از فیلم هاي سینمایی، تلویزیونی ایرانی و خارجی و انیمیشن از شبکه های سیما پخش می شود.

جام جم آنلاين: در تعطیلات آخر هفته پنجشنبه و جمعه (20 و 21مهر ماه) مجموعه از فیلم هاي سینمایی، تلویزیونی ایرانی و خارجی و انیمیشن از شبکه های سیما پخش می شود.
به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاين از روابط عمومی سیما، بینندگان می توانند در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «زندگی وسلی دیدز»، «شب هزار و یکم»، «پینوکیو»، «خواهران غریب»، «قصه من و دوچرخه بابام»، «آوار»، «شهربانو»، «قاضی درد»، «روستای مرزی»، «چا چا»، «رمز عبور»، «برگرد به خانه (قسمت دوم)»، «روزی روزگاری در آناتولی»، «سفر به سرزمین آرزوها»، «فرار از سقوط»، «بچه های راه آهن»، «سیاه و سپید»، «جاودانگی»، «اسرار پدری»، «حرف مردم» و «رانندگی برای خانم دیزی» را تماشا کنند.

شبکه یک

پنجشنبه 20 مهرماه ساعت 22، فیلم سینمایی «زندگي وسلي ديدز» از شبکه یک سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: وسلي ديدز مديريت شركت بزرگي را به عهده دارد كه توسط پدر و مادرش به او واگذار شده است زيرا آنها از كودكي وي را طوري تربيت کردند كه براي مسووليت پذيري بزرگ در زندگي اش آمادگي داشته باشد.وسلي كه شخصيت آرام و مطمئني دارد به طور اتفاقي و به دنبال يك مشاجره لفظي بر سر جاي پارك اتومبيلش در پاركينگ شركت ، با زني به نام ليندزي آشنا مي شود كه نظافتچي شركت است و اين ملاقات باعث مي شود، ديدگاه وسلي نسبت به دنياي فعلي تغيير كند.

تايلر پري وگابريل يونيون در فیلم سینمایی «زندگي وسلي ديدز» محصول سال 2012 آمریکا بازی کرده اند.

شبکـه یک سیما برای ساعت 16 روز جمعه 21 مهر ماه فیلم تلویزیونی «شب هزار و يكم» به کارگردانی علي بهادري و تهیه کنندگی علي لدني را برای پخش در نظر گرفته است.

شب هزار و يكم با داستان زندگي سعيد موهبتي آغاز مي شود. او با همسر و دخترش سارا زندگي آرامي را پشت سر مي گذارند اما با آمدن زني از جنوب به همراه دخترش زهرا آرامش زندگي آنها به هم مي خورد؛ اكنون فرصتي است تا دكتر موهبتي و همسرش پرسش هاي دخترشان را جواب دهند اين پرسش ها رازي از گذشته بر ملا مي كند.

شبکه دو

فیلم سینمایی «پینوکیو» به کارگردانی «اِستیو بارُن» و تهیه کنندگی «هینز بیبو»، محصول سال 1996 آمریکا ، پنجشنبه 20 مهرماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.

«پینوکیو» داستان پیرمرد نجاری بنام پدر «ژپتو» است که عروسکی چوبی به نام «پینوکیو» را می سازد. پینوکیو «پدر ژپتو» را به دردسر می اندازد. پدر ژپتو به زندان می افتد و پینوکیو به مسیر غلطی در زندگی می افتد.

فیلم سینمایی «خواهران غریب» به کارگردانی و تهیه کنندگی کیومرث پوراحمد، پنجشنبه 20 مهر ماه ساعت 21 از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

در این فیلم می بینیم: نرگس و نسرین دو دختر دبستانی هستند که در جشن مدرسه‌ها یکدیگر را می‌بینند و پی می‌برند که خواهران دوقلوی یکدیگرند. پدر آهنگساز آنها در گذشته از مادرشان که خیاطی می‌کند جدا شده است اما این ماجرا را هرگز به آنها‌ نگفته بودند. یکی از آنان نزد مادرشان و دیگری نزد پدرشان زندگی می‌کرد. آنان تصمیم می‌گیرند تا جایشان را عوض کنند و به دلیل شباهت بسیار این دو خواهر دوقلو پدر و مادر متوجه موضوع نمی‌شوند. این جابجايی باعث وقوع ماجراهايی می شود.

افسانه بایگان، زنده یادخسرو شكيبايي و لادن طباطبايی در فیلم سینمایی «خواهران غریب» به عنوان بازیگران اصلی حضور داشتند.

فیلم تلویزیونی «قصه من و دوچرخه بابام» جمعه 21 مهرماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: حامد، نوجوانِ 14 ساله به اتفاق مادر و خواهر کوچکترش در یکی از محلات قدیمی کاشان زندگی می کنند. مادرش در غیابِ پدر با چرخ خیاطی مستعملی و با خیاطی برای آشناها و همسایه ها خرج زندگی را تأمین می کند. تنها یادگار پدر او به زعم حامد که سالهاست از دنیا رفته، دوچرخه‌ای مستعمل و قدیمی و البته مایه تمسخر همکلاسی های حامد است. در ضمن از پدر که طراح نقشه فرش بوده و یک نقشۀ فرش نیمه تمام هم مانده که در لابلای یادگاری های پدر نگهداری می شود. یکی از رؤیاهای او داشتن دوچرخه ای جدید و گران قیمت است تا با آن بتواند در برابرِ دوستانش خودی نشان دهد، اما وضعیت مالی خانواده به او چنین اجازه ای نمی دهد.

امیررضا محمدی ، محمدعلی میلانلو، سجاد هنرمند و حسین عامل قناد در فیلم تلویزیونی «قصه من و دوچرخه بابام» به کارگردانی فیاض موسوی و تهیه کنندگی علی حجازی مهر بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «آوار» به کارگردانی سيروس الوند، جمعه 21 مهرماه ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده : پيرمرد ثروتمندي پسران و عروس هايش را فرا مي خواند تا پيش از مرگ ميراثش را ميان آنان تقسيم كند. تنها كساني كه به مال پيرمرد چشم ندارند پسر بزرگتر و خدمتكار پير خانه‌اند. پيرمرد زماني كه در زيرزمين خانه مشغول موعظه براي فرزندان و عروس ها است مي ميرد و همزمان با مرگ او زلزله اي راه زير زمين را به بيرون مسدود مي كند.

از جمله بازیگران فیلم سینمایی «آوار» می توان زنده یاد هادي اسلامي، جمشيد مشايخي، فرامرز قريبيان و مجید مظفری را نام برد.

شبكه سه

فیلم سینمایی «شهربانو» به کارگردانی علي محمد قاسمي از تولیدات سال 1389 مرکزسیما فیلم، پنجشنبه 20 مهرماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود.

داستان فیلم از این قراراست که: دختري به نام شهربانو شهابي که يکي از دانشجويان خوب رشته روانشناسي دانشکده است به خواستگاري پسر خاله اش که بسيار ثروتمند است جواب رد مي دهد و با مهندسي به نام حميد ازدواج مي کند. حميد در دوران جنگ براي ساخت يک پل به منطقه جنگي اعزام مي شود و آنجا مجروح مي شود و شيميايي مي شود. در آن دوران حميد از شهربانو خواست تا او را براي هميشه ترک کند و به زندگي خود برسد ، ولي شهربانو هرگز نپذيرفت و از همسرش مراقبت کرد. آنها قادر به بچه دارشدن نبودند و حالا حال حميد بسيار وخيم است.

شيرين بينا ، قربانعلي نجفي و سيروس کهوري نژاد در این فیلم به تهیه کنندگی مهدي شفيعي بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «قاضی درد» به کارگردانی دانی کنون ، محصول سال 1995 آمریکا، پنجشنبه 20 مهر ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

داستان فيلم در سال 2139 مي باشد و زمين به يک مکان واقعاً غيرقابل سکونت به نام زمين نفرين شده تبديل شده است. تمام جمعيت زمين در شهرهاي اطراف سياره زمين در کلانشهرها جمع شده اند و جرم و جنايات در اين شهرها به حد اعلي رسيده است، به طوري که پليس توانايي مقابله با آنها را ندارد در نتيجه يک سيستم قضايي جديد متشکل از پليس و هيأت منصفه دادگاه و مأموران که در مجموع قاضيان ناميده مي شوند ، مشغول به کار شده اند. يکي از اين قاضي ها که بسيار سختگير است جوزف درد نام دارد. او به قتل متهم مي‌شود و به زندان مي افتد.

سیلوستر استالونه و آرمند آسانته در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده اند.

فیلم تلویزیونی «روستای مرزی» به کارگردانی منوچهر هادی از تولیدات سال 1390 گروه معارف و دفاع مقدس مرکز سیما فیلم ، جمعه21 مهر ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما بازپخش می شود.

یکتا ناصر، مهدی سلوکی و محمدرضا داوود نژاد در این فیلم به تهیه کنندگی اسداله نصیری و رحیم چگینی بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «چاچا» به کارگردانی حاجیم هاشیموتو ، محصول سال 2007 ژاپن ، جمعه 21مهر ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در اين فيلم با بازی «میکو هارادا تا» و «کهیرو هیرا» خواهید دید: ناگاماسا آسايي فرمانرواي بخشي از ژاپن و صاحب قصر «يودو» توسط برادرزنش نوبوناگا (دايي آنها) پيش از آنكه كل ژاپن را فتح كند، كشته مي شود. پس از او «تويوتومي» به قدرت مي رسد. او سه خواهر را در خانه اي نگه مي دارد. دستور ازدواج «اگو» و «هاتسو» را مي دهد. پس از آن نيز براي داشتن جانشين از «چاچا» درخواست ازدواج مي كند. «تويوتومي» صاحب يك پسر مي شود اما پس از مدتي اين پسر مي ميرد.

فیلم تلویزیونی «رمز عبور» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد دستگردي، جمعه 21 مهر ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در این فیلم با بازی عليرضا اسيوند، بهزاد اويسي و شراره رخام خواهید دید : احسان و بهزاد در يک شرکت پالايش نفت کار مي کنند و با همت خود و همکارانش و شرکت نفت به تکنولوژي نانو لوله هاي کربني دست پيدا مي کنند که مي بايست آن را به دولت و شرکت نفت تحويل دهند.آنها متوجه مي شود که رئيس شرکت قصد دارد تا اين پروژه را به عده اي که عناصر وابسته به کشورهاي بيگانه هستند به مبلغ هنگفتي بفروشد و به کشور خود خيانت کند. در ابتدا آنها مخالفت مي کنند اما بعد از اينکه دشمنان نامزد احسان ، الهام را مي‌ربايند آنها مجبور مي شوند تا با ربايندگان همکاري کنند اما ...

شبکه چهار

فیلم سینمایی «برگرد به خانه (قسمت دوم)» به کارگردانی آندریس لینک و با بازی «سرجی مویا» و «هربرت ناپ»، محصول سال 2011 آلمان، پنجشنبه 20 مهر ماه ساعت 16 از شبکه چهار سیما باز پخش می شود.

فیلم سینمایی «روزی روزگاری در آناتولی» جمعه 21 مهر ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی نوری بیلگه جیران آمده : قاتلی پس از پیگیری پرونده اش با پلیس راهی دشت‌های آناتولی در کشور می شود تا محل قتل را به آنها نشان دهد. او که گویی قصد کشف محل دفن جسد را ندارد، هر بار به بهانه ای گروه تجسس گران پلیس را از دشتی به دشت دیگر می کشاند.

فیلم سینمایی «روزی روزگاری در آناتولی» به کارگردانی نوری بیلگه جیران محصول سال 2011 در کشور ترکیه ساخته شده است.

شبکه تهران

انیمیشن «سفر به سرزمین آرزوها» به کارگردانی بابا دوشت ، محصول سال 2011 آمریکا ، پنجشنبه 20 مهرماه ساعت 13:30در قالب برنامه «تماشاخانه» مهمان بچه های شبکه تهران می شود.

در این انیمیشن با بازی کاتلین بارو شان کمپبل خواهید دید : موش موشی یک موش «همستر» است که یک روز که می خواهد به صاحبش کیتی در کارهایش کمک کند خرابکاری می کند. کیتی او را سرزنش می کند و موش موشی آرزو می کند که به سرزمین زو برود که ...

40 دقیقه بامداد روز جمعه 21 مهرماه فیلم سینمایی «فرار از سقوط» به کارگردانی رایان کومبز، محصول سال 2010 آمریکا، از شبکه تهران بازپخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده : کین سرپرست خلافکاران منطقه وسیعی از نیویورک است که به زندان می افتد. او در زندان تلاش می کند که خود را تغییر دهد و اینگونه نیز می شود. از طرفی پسر کین نیز طی فروش مواد مخدر درگیر قتلی می شود که...

ساعت 13:30 روز جمعه 21 مهر ماه فیلم سینمایی «بچه های راه آهن» به کارگردانی لیونی جفریس از شبکه تهران پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده : روبرتا، فیلیس و پیتر فرزندان خانواده اشرافی واتربری هستند ، اما با محکوم شدن پدرشان به پنج سال حبس مادرشان مجبور می شود که بدون اطلاع بچه ها از مشکل پدرشان آنها را به یک دهکده در یک خانه قدیمی ببرد. بچه ها برای سرگرمی به کنار ریل راه آهن می رفتند و با مسافرین دست تکان می دادند. در بین مسافرین پیر مرد خوشرویی وجود داشت که تبدیل به صمیمی ترین دوست واتربری ها می شود و در نهایت با کمک او ...

دیناه شریدان ، برنارد سریبینز، ویلیام مرویان ویان کارتبرسون در فیلم سینمایی « بچه های راه آهن » محصول سال 1970 انگلیس به ایفای نقش پرداختند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «سیاه و سپید» به کارگردانی و تهیه کنندگی امین امانی ، پنجشنبه 20 مهرماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود.

در این فیلم خواهید دید: مرد دامداری علیرغم داشتن چهار فرزند دختر همسرش دختر دیگری باردار است. پرورش دهنده گاو از اینکه فرزند پسر ندارد بسیار ناراحت است.

فردوس کاویانی، محمد شهریار پناه ، زهرا اسلامی ، مهناز ذی حیات و سجاد منصوری در این فیلم از تولیدات صداوسیمای مرکز کرمان بازی کرده اند.

فیلم تلویزیونی «جاودانگی» به کارگردانی محسن توکلی و تهیه کنندگی محسن دانشور، جمعه 21 مهرماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

در این فیلم با بازی ابوالفضل پورعرب، ،عنایت بخشی، مشید صفری و فاطمه نمازی می بینیم : رسول در زندان و در هراس از اجرای حکم قصاص است. مدتی قبل او حین مسابقه کشتی غیررسمی دوست و حریفش جواد را بر زمین زده و باعث مرگ او شده است. اصغر برادر جواد خواهان قصاص رسول است. حاج ولی بزرگ و معتمد محل به دنبال گرفتن رضایت از اولیای دم است، اما جعفر نمی پذیرد.

فیلم تلویزیونی «جاودانگی» از تولیدات سال جاری صداوسیمای مرکز خراسان شمالی در ژانر ورزشی و اجتماعی ساخته شده است.

شبکه آموزش

فیلم تلویزیونی «اسرار پدری» جمعه 21 مهرماه ساعت 10 صبح از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

در این فیلم خواهید دید: دانیال حکیمی در نقش روانشناسی بازی می کند که مجرد است و در برنامه های تلویزیونی درخصوص شیوه های تربیتی فرزندان در خانواده ها ، داد سخن می دهد. او در یک کتابخانه ناگهان با زنی روبرو می شود که سال ها پیش وی را می شناخته است. زن که اکنون پس از یک ازدواج ناموفق پسری نوجوان و بسیار شیطان دارد و در دیدارهای بعدی با دکتر روانشناس قرار ازدواج می گذارد به شرط آنکه ...

دانیال حکیمی و سحر ذکریا در فیلم تلویزیونی «اسرار پدری» به کارگردانی مسعود اطیابی از تولیدات مرکز سیما فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه قرآن و معارف

عصر روز جمعه 21 مهر ماه ساعت 15 فیلم تلویزیونی «حرف مردم» از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

این فیلم به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان داستان جوانی است که بین دو نماز مغرب و عشاء به معتمد محله تهمتی می زند که باعث مشکلاتی برای آن شخص می شود.

شبکه نمایش

فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «پنجره ای رو به حیاط»، «دوقلوهای افسانه ای (قسمت 1)»، «میان بر»، «مسابقه سرعت»، «رهایی از شائو شنگ» و «وایکینگ ها» پنجشنبه 20 مهر ماه ساعت13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «خانه کاغذی»، «دوقلوهای افسانه ای (قسمت 2)»، «لوبیای سحرآمیز» و «لاستیک پرنده» جمعه 21 مهرماه ساعت 13، 15، 17و 19 از شبکه نمایش پخش می شود.

فیلم سینمایی «رانندگی برای خانم دیزی» اثر «بروس برسفورد»، جمعه 21 مهرماه ساعت 21 از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

در این فیلم محصول سال 1989 در ژانر طنز و خانوادگی خواهید دید: خانم دیزی قادر به رانندگی نیست و پسرش اصرار دارد که برای وی راننده‌ای استخدام کند. با این حال، خانم دیزی حاضر نیست به این امر تن دهد و اجازه نمی‌دهد که راننده استخدام‌ شده (مورگان فریمن) برایش رانندگی کند.

جسیکا تندی و دان ایکروید از دیگر بازیگران این فیلم به نویسندگی «آلفرد آهری» و تهیه کنندگی «لیلی فینی زانوک» می باشند. 


نوشته شده در   پنجشنبه 20 مهر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode