ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 20 مهر 1391     |     کد : 44010

وابستگی اقتصادی وابستگی فرهنگی سیاسی درپی خواهد داشت

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: وابستگی از نظر اقتصادی وابستگی های فرهنگی و سیاسی را در پی خواهد داشت.

خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: وابستگی از نظر اقتصادی وابستگی های فرهنگی و سیاسی را در پی خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله محسن مجتهد شبستری ظهر چهارشنبه در هجدهمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور در تبریز با اشاره به اهمیت جهاد اقتصادی از نظر کلام الله مجید اظهار داشت: اسلام همواره به اهمیت جهاد اقتصادی در کتاب آسمانی خود اشاره کرده است که باید به این مسئله اهمیت دهیم.

وی افزود: مسائل اقتصادی در سال های اخیر در اولویت برنامه های نظام قرار گرفته و رهبری نیز نامگذاری سالها را بر محوریت این موضوع قرار داده اند که در شرایط کنونی اهمیت توجه به این موضوع بیش از پیش احساس می شود.

آیت الله شبستری ضمن انتقاد از واردات بی رویه کالاهای هم رده با تولید داخلی تصریح کرد: در شرایط کنونی استفاده از خودروهای لوکس خارجی نوعی اسراف در درآمدهای ملی محسوب می شود و واردات بی رویه اجناس چینی نیز از همین قبیل هستند.

وی مردم را به صرفه جویی و قناعت دعوت کرد و افزود: شرایط ایجاب می کند اگر بانک ها تحریم شده است، بوسیله صرافان متدین تبادلات ارزی را انجام دهیم.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه نوسان نرخ ارز موجب افزایش تورم در جامعه می شود، اظهارکرد: راه اندازی مرکز مبادلات ارز و دستگیری اخلال گران می توانست قبل از التهاب اخیر صورت گیرد.

وی ذخایر ارزی کشور را برای تامین نیازهای آتی کشور کافی دانست و گفت: در صورت مدیریت صحیح می توان از ورود خسارت به بخش تولید و مصرف جلوگیری کرد.

امام جمعه تبریز، قوای سه گانه را به حفظ همبستگی دعوت کرد و گفت: باید قوای سه گانه هماهنگی داشته باشند و مسائل و اختلاف نظرهایشان را با هم حل کرده و به رسانه ها نکشانند.


نوشته شده در   پنجشنبه 20 مهر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode