ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 19 مهر 1391     |     کد : 43973

سرمایه‌گذاری خارجی نشانه امنیت بالای سرمایه‌گذاری در کشور است

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: سرمایه‌گذاری خارجی در بخش تولید نشان‌دهنده امنیت بالای سرمایه‌گذاری در کشور است.

 استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: سرمایه‌گذاری خارجی در بخش تولید نشان‌دهنده امنیت بالای سرمایه‌گذاری در کشور است.
به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، احمد علیرضابیگی شامگاه امروز در آیین افتتاح کارخانه فولاد کاوه در بخش تیکمه‌داش شهرستان بستان‌آباد، با اشاره به مزایای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در کشور تاکید کرد: ظرفیت‌های موجود صنعتی در استان و در کنار آن مسئولان با آمادگی کامل در خدمت سرمایه‌گذاران و به ویژه سرمایه‌گذاران خارجی هستند و باید زمینه ورود سرمایه‌گذاران خارجی به بخش تولید بیشتر از گذشته فراهم شود.

وی انتقال فناوری‌های برتر و دسترسی به بازارهای خارج از کشور را از دیگر مزایای سرمایه‌گذاری خارجی دانست و افزود: باید تلاش کنیم با الگوبرداری از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا و مشابه‌سازی آن در صنایع کشور و کسب ارزش افزوده بیشتر سبب پیشرفت در عرصه‌های مختلف شویم.

بیگی با بیان اینکه افتتاح واحدهای تولیدی و صنعتی تجلی حمایت از تولید ملی است، خاطرنشان کرد: خود را متعهد به حمایت از توسعه فعالیت‌های تولیدی می‌دانیم و این تعهد برخاسته از نامگذاری سال جاری به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان بستان‌آباد اظهار کرد: بستان‌آباد به عنوان یک نقطه تقاطع با ارزش در آذربایجان‌شرقی ظرفیت‌های به مراتب بیشتری در حوزه صنعت دارد و بر همین اساس ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان به تصویب رسیده است که امیدواریم به زودی عملیات اجرایی آن انجام شود.

وی با قدردانی از تلاش سرمایه‌گذاران طرح تولید فولاد کاوه گفت: مشاهده این تلاش‌ها از سوی بخش خصوصی که می‌تواند الگویی برای دیگر سرمایه‌گذاران بوده و موجب احساس امنیت در آنها شود لذت‌بخش و باارزش است.

بیگی با بیان اینکه این طرح نماد تفکر بخش خصوصی برای رونق بخشیدن به تولید ملی است، افزود: افتتاح این طرح بزرگ نشان می‌دهد که توانسته‌ایم شرایط و امکانات لازم برای به ثمر رسیدن ظرفیت‌های صنعتی را فراهم کنیم و همه ما به عنوان مسئولان دولت ایمان داریم که اگر سرمایه‌گذاری اتفاق بیافتد موجب شکوفایی و رونق اقتصادی خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت تولید روزانه یک‌هزار تن میلگرد فولادی در مجتمع فولاد کاوه خاطرنشان کرد: به زودی خط تولید شمش فولادی در این مجتمع با سرمایه‌گذاری 2 هزار و 500 میلیارد ریال راه‌اندازی خواهد شد که ظرفیت بسیار باارزشی را برای استان ایجاد خواهد کرد.


نوشته شده در   چهارشنبه 19 مهر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode