ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 14 مهر 1391     |     کد : 43746

آیت الله مجتهد شبستری: حمایت از اسلام و پیامبرش تا آخرین قطره خون ادامه خواهد داشت

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مسلمانان باید در حمایت از اسلام و پیامبر گرامی اسلام (ص) تا آخرین قطره خونشان ایستادگی کنند.

 خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مسلمانان باید در حمایت از اسلام و پیامبر گرامی اسلام (ص) تا آخرین قطره خونشان ایستادگی کنند.
به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با محکومیت فیلم موهن علیه پیامبر اسلام (ص) در آمریکا و انتشار چندین کاریکاتور اهانت آمیز در فرانسه با بیان این مطلب اظهار داشت: این اقدام ها خشم و انزجار جهان اسلام را در پی داشته و اهانت به اسلام و مسلمانان به هر نحو محکوم بوده و مسلمانان مصمم هستند در حمایت از اسلام و رسول گرامی اسلام و قرآن تا آخرین قطره خون خود ایستادگی کنند.

شبستری با تقدیر از حضور بی بدیل مردم تبریز در راهپیمایی محکومیت فیلم موهن گفت:مردم غیور ایران و آذربایجان همیشه در صحنه حضور دارند و هیچگاه توهین به مقدسات خود را تحمل نخواهند کرد.

خطیب جمعه تبریزبا اشاره به ادعای کذب سران غرب در عدم دخالت در حرکت های اسلام ستیزی تصریح کرد: سران غرب در موضع گیری ها در برخورد نکردن با هتاکان و حمایت از آنها برخلاف گفته های عمل کردند و دروغگویی خود را به اثبات رسانند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه سران غرب از این توطئه ها آگاه بودند ، اظهار کرد: غربی ها به دلیل داشتن عقاید ضد اسلامی از مقابله با آن خودداری می کردند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ادامه داد: با خیزش مسلمانان دنیا تقسیم بندی جهان از سوی غربی ها به میانه رو و تندرو که ایران را به دلیل شیعه بودن تندرو می دانستند، از بین رفت.

وی از وزرای اقتصاد و دارایی و صنعت، معدن و تجارت و رییس کل بانک مرکزی خواست در کاهش نرخ ارز هر چه زودتر کارآمدی خود را نشان دهند.

آیت الله مجتهد شبستری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود با اشاره به تحریم ها راه را برای خنثی سازی اثرات آن ها مشخص کردند و مواضع حکیمانه رهبری برای ما همیشه چراغ راهنماست.

وی با تاکید بر تلاش بیشتر مسوولان برای کاهش نرخ ارز و رفع مشکلات موجود ناشی از آن در کشور اظهار کرد: مردم باید ضمن هوشیاری از هجوم آوردن به بازار و خریداری غیرضروری کالاها خودداری نمایند. 





نوشته شده در   جمعه 14 مهر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode