ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 11 مهر 1391     |     کد : 43606

تبریز به یکی از قطب‌های مهم گردشگری کشور تبدیل شده است

شهردار تبریز گفت: تبریز امروز در سایه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته به یکی از قطب‌های مهم گردشگری کشور تبدیل شده است.

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: تبریز در سایه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته به یکی از قطب‌های مهم گردشگری کشور تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین با تأکید بر اینکه گذشته تاریخی و هویت فرهنگی تبریز به خودی خود موجد ظرفیت‌های بالای گردشگری است، از برنامه‌ریزی زیربنایی شهرداری طی سال‌های اخیر در حوزه گردشگری شهری به منظور افزایش آمار گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این شهر خبر داد.

وی افزود: تلاش برای تغییر دیدگاه‌های موجود در حوزه گردشگری، برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی به عنوان یکی از ارکان توسعه شهری، افزایش مراکز رفاهی و تفریحی موجود در شهر، نوسازی و اصلاح مبلمان و المان‌های شهری، توسعه پارک‌ها و بوستان‌ها، توجه زیربنایی به کیفیت آسفالت معابر و خیابان‌ها، ارتقای تنظیف و تمیزی شهر، افزایش تابلوهای راهنمای گردشگری، اجرای صدها طرح و پروژه مهم عمرانی خدماتی در مناطق شهری با هدف تسریع روند توسعه پایدار، آماده‌سازی مداوم موزه‌ها، اماکن تاریخی و گردشگری، راه‌اندازی اتوبوس‌های تبریزگردی، راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی واگو برای راهنمایی گردشگران، آماده‌سازی و توزیع بسته‌های فرهنگی در بین مسافران و گردشگران ورودی به تبریز، تربیت راهنمایان گردشگری، اجرای طرح ابتکاری از من بپرس با همکاری سازمان تاکسی‌رانی و برنامه‌ها و طرح‌های دیگر از جمله اقدامات اثربخش شهرداری تبریز در حوزه گردشگری طی سال‌های اخیر بوده است.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با موفق ارزیابی کردن برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری در حوزه گردشگری افزود: نتیجه عملی و مشهود این حجم از اقدامات، انتخاب و معرفی شهر تبریز طی سال‌های اخیر به عنوان یکی از سه شهر گردشگرپذیر کشور، زیباترین شهر ایران و کسب دیگر عناوین برتر ملی و بین‌المللی بوده و امروز تبریز به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری ایران به شمار می‌رود.

نوین در عین حال تاریخ، فرهنگ، آداب و رسوم و سنن، اقلیم و آب و هوای منحصربه‌فرد و وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی را ازجمله شاخصه‌های بی‌نظیر و غیر قابل انکار تبریز و آذربایجان در حوزه گردشگری دانست.

وی از تمام مسئولان و متولیان امر در حوزه گردشگری خواست در راستای تقویت زیرساخت‌های گردشگری و افزایش آمار گردشگران داخلی و خارجی ورودی به تبریز و استان تلاش کنند.


نوشته شده در   سه شنبه 11 مهر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode