ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 7 مهر 1391     |     کد : 43405

امام جمعه هشترود: دولت و مجلس اقدامات عملی برای مهار تورم انجام دهد

امام جمعه هشترودبا ببان یانکه تورم و گرانی مردم را نگران کرده و دولت و مجلس باید چاره‌ای برای حل این مشکل بکنند، گفت: مسئولان باید در حل این مشکل تلاش کنند تا نگذارند بیشتر از این مردم زحمت متحمل شوند.

 امام جمعه هشترودبا ببان یانکه تورم و گرانی مردم را نگران کرده و دولت و مجلس باید چاره‌ای برای حل این مشکل بکنند، گفت: مسئولان باید در حل این مشکل تلاش کنند تا نگذارند بیشتر از این مردم زحمت متحمل شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت الاسلام سیدسعید رشادی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه هشترود اظهار کرد: تورم و گرانی مردم را نگران کرده و دولت و مجلس باید چاره‌ای برای حل این مشکل بکنند.

وی با اشاره به گرانی‌های صورت گرفته چند ماه اخیر در کشور افزود: دشمنان با تحریم ایران و رواج گرانی در کشور سوء قصد شومی دارند.

رشادی افزود: مردم ایران با توکل به خدا در مقابل تحریم‌های صورت گرفته خواهد ایستاد و دست به سوی اجانب و کشورهای بیگانه باز نخواهد کرد.

رشادی تلاش دولت را برای مهار تورم لازم و ضروری دانست و افزود: دولت باید بیشتر از این هم تلاش بکند تا جلوی تورم را بگیرد.

خطیب جمعه هشترود در ادامه به هفته دفاع مقدس هم اشاره کرد و گفت: سربلندی و آزادی ما امروز در گرو مرهون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدسی است.

وی خطاب به دشمنان گفت: آزموده را آزمودن خطاست و این ملت هشت سال در دوران جنگ و البته 34 سال است بعد از انقلاب اسلامی شماها این مردم را مورد آزمایش قرار می‌دهید و هر بار با شکست سنگین و پیروزی ایرانیان مواجه می‌شوید.

رشادی در ادامه به هفته نیروی انتظامی هم اشاره کرد و افزود: امنیت کنونی در کشور در سایه نیروهای نظامی و انتظامی است و ما مدیون آنها هستیم.

وی به تلاش‌های وافر و خستگی‌ناپذیر پرسنل خدوم نیروی انتظامی هم اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی پناهگاه امن مردم است.

رشادی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه هشترود بار دیگر هتک حرمت به ساحت مقدس نبی اکرم (ص) را محکوم کرد و خواستار مجازات عاملان تولید این فیلم موهن را شد.


نوشته شده در   جمعه 7 مهر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode