ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 6 مهر 1403
جمعه 6 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 4 مهر 1391     |     کد : 43270

خون شهدا شیپور بیدار باش امت اسلام است

جهاد فی سبیل‌الله اکنون به تمامی جهان کشیده شده است. جبهه اعتقادی امام خمینی (ره) از دامنه مسلمین فراتر رفته و تمام جهانیان را به حقیقت خود دعوت کرده است.

خبرگزاری فارس: جهاد فی سبیل‌الله اکنون به تمامی جهان کشیده شده است. جبهه اعتقادی امام خمینی (ره) از دامنه مسلمین فراتر رفته و تمام جهانیان را به حقیقت خود دعوت کرده است.

جنگ را آغاز کردند تا اثر دین را بزدایند. تا دیروز می‌تاختند و خودشان موش و گربه بازی به راه می‌انداختند تا آقایی جهان را با دو دسته کردن دنیا در اختیار داشته باشند. وقتی بیدار باش امام خمینی (ره) ‌به راه افتاد، جنگ را به راه انداختند تا با گرد و غبارش، چشم مردم جهان را ببندند اما نه تنها چشم جهانیان بسته نشد که با کمی چشم‌مالی، بیدارتر هم شد.

آنها نمی‌دانستند با شمشیر نمی‌توان دنیا را اداره کرد. آنها متوجه نبودند با تانک نمی‌توانند خوزستان را بعثی کنند و نخواهند فهمید که با پنهان کردن امام موسی صدر، لبنان شکست نخواهد خورد. آنها هنوز هم نمی‌دانند بحرین را نمی‌توان با نیروی نظامی به عربستان متصل کرد. آنها نمی‌دانند سوریه بیدار شده و مصر به سوی اسلام باز خواهد گشت.

آنها باز ‌هم می‌خواهند مانند پاکستان، شمشیر را به عنوان یک نماد در میادین نشانه‌گذاری کنند تا مردم خون را نادیده بگیرند اما پاکستان هم آنقدر خون خواهد داد تا پیروز شود.

اینک گردنه‌گیرانی در کاخ سفید، سیاه و سرخ هستند که با تانک و موشک و هواپیمای جنگی، مردم محروم افغانستان، عراق، مصر، بحرین و لیبی را زیر بمب‌هاشان به آتش می‌کشند.

جهاد فی سبیل‌الله اکنون به تمامی جهان کشیده شده است. جبهه اعتقادی امام خمینی (ره) از دامنه مسلمین فراتر رفته و تمام جهانیان را به حقیقت خود دعوت کرده است.

گستردگی این جبهه باعث شده که همه را انقلابی نشان دهد. حتی پرچمداران کفر خود را انقلابی نشان می‌دهند اما پیروی از حرکت امام خمینی (ره)، جز با پیروی از خطی که خودش برنامه‌ریزی کرده امکان ندارد. این خط، همان خط لایت فقیه است که من و شما معتقد به آن هستیم، و به صراط مستقیم امام عصر (ع) ختم خواهد شد.

دیگر چهره دروغین اسرائیل رو شده است. همه مذاهب و هر کیش و مذهب در کشورهای جهان این موضوع را کاملاً درک کرده‌اند؛ پیامد مستقیم دروغ‌ها و کلمات پرالتهاب دولت‌های غربی و انتشار اطلاعات کذب برای نجات خودشان از معرکه باتلاق را اگر کسی نفهمیده باشد در بی‌خبری به سر می‌برد.

اینکه امام فرمودند خون بر شمشیر پیروز است، دیگر ثبوتش در ملأ عام هم آشکار شده است. اینکه برای نگه داشتن نسل جوان توصیه شده است که سراغ شهدا برویم و برنامه مفصل راهیان نور راه ‌اندخته‌اند، همه و همه را در راستای بیداری است که به خود آییم و نگوییم در آن خاک چه نهفته است؟

در آن خاک، خون خفته است؛ در آن خاک شمشیرها و تانک‌ها زنگ زدند و خون‌ها بر شمشیرها غلبه کردند. در آن خاک خون‌های شهیدان شیپور بیدار باش عاشقان شده است. شهیدانی که در سوم خرداد به شهرها رسیدند و پیامشان همان پیام پیروزی خون بر تانک و توپ بود.

نوشته محمدعلی حیدری دلگرم


نوشته شده در   سه شنبه 4 مهر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode