ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 2 مهر 1391     |     کد : 43136

افتتاح آزمايشي شبكه سلامت

معاون سيما با اشاره به فعاليت بيش از 14 شبكه تلويزيوني در حال حاضر گفت: شبكه سلامت با دو ساعت پخش برنامه فعاليت آزمايشي‌اش را آغاز كرده است.

جام جم آنلاين: معاون سيما با اشاره به فعاليت بيش از 14 شبكه تلويزيوني در حال حاضر گفت: شبكه سلامت با دو ساعت پخش برنامه فعاليت آزمايشي‌اش را آغاز كرده است.
علي دارابي، معاون سيماي رسانه ملي در مراسم تقدير از برگزيدگان برنامه‌هاي تلويزيوني ماه مبارك رمضان، با اشاره به اين كه چهار مناسبت رمضان، دهه فجر، نوروز و تابستان جزو مناسبت‌هايي است كه تلويزيون ويژه‌برنامه‌هاي زيادي را برايشان تدارك مي‌بيند اظهار كرد: هدف از برگزاري مراسم تقدير اين است كه نشان بدهيم چشماني بينا خدمات برنامه‌سازان را مي‌بيند. البته براي ديگر برنامه‌ها نيز در طول سال مراسم مشابهي برگزار مي‌شود.

وي استانداردسازي و الگوسازي را جزو ديگر اهداف مراسم تقدير خواند و گفت: تقدير از يك برنامه به اين معنا نيست كه آن كار عاري از اشكال و نقص است، بلكه نشان‌دهنده اين است كه داريم تلاش مي‌كنيم كيفيت برنامه‌ها را بهتر كنيم.

دارابي با اشاره به فعاليت امپراطوري رسانه‌اي غربي تاكيد كرد: اين امپراتوري تلاش مي‌كند بر چهره باطل لباس حق بپوشاند. در اين شرايط رسالت و وظيفه رسانه ملي بسيار دشوار و سخت است. چرا كه بايد در خور شأن مردم و با رويكرد و گفتمان ديني دست به توليد برنامه‌هايش بزند.

معاون سيما با اشاره به فعاليت بيش از 14 شبكه تلويزيوني در حال حاضر گفت: شبكه سلامت با دو ساعت پخش برنامه فعاليت آزمايشي‌اش را آغاز كرده است. تمامي شبكه‌هاي نسل جديد شبكه‌هاي تخصصي است كه مخاطبان خاص هر حوزه را با خودشان همراه مي‌كند. اميدواريم در مدت كوتاهي شاهد جشن تولد بيستمين شبكه تلويزيوني رسانه ملي باشيم.

دارابي با اشاره به توليد كارهاي معارفي و دفاع مقدس در سيما گفت: در 9سال اخير بيش از 50 فيلم و 16 سريال در حوزه دفاع مقدس ساخته شده است. در حوزه ساخت آثار مربوط به دوره پهلوي نيز در همين مدت بيش از 45 سريال و 50 فيلم توليد شده است كه كلاه پهلوي يكي از بهترين اين سريال‌هاست كه نشان مي‌دهد غربي‌ها مي‌خواسته‌اند فرهنگ برهنگي را در ايران نهادينه كنند. در سال آينده نيز چند سريال با موضوع دوران پهلوي روانه آنتن مي‌شود. اين سريال‌ها ثابت مي‌كند كه بخش زيادي از عقب‌ماندگي ما به اين دوران مربوط مي‌شود.


نوشته شده در   يکشنبه 2 مهر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode