ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 1 مهر 1391     |     کد : 43084

پشت اهانت به اسلام و پیامبر(ص) صهیونیست ها قرار دارند

امام جمعه مراغه گفت: پشت اهانت اخیر به اسلام و پیامبر(ص) صهیونیست ها قرار دارند و این اهانت از سوی ایادی آنها صورت می گیرد.

 امام جمعه مراغه گفت: پشت اهانت اخیر به اسلام و پیامبر(ص) صهیونیست ها قرار دارند و این اهانت از سوی ایادی آنها صورت می گیرد.
حجت الاسلام ˈمحمدتقی پورمحمدیˈ در خطبه های نمازجمعه این شهر افزود: صهیونیست ها از طریق سرمایه داران خود از اعمال ضد اسلامی حمایت می کنند.

وی گفت: با وجود اعتراض گسترده مسلمانان در کشورهای اسلامی، دشمنان اسلام نه تنها به این اعتراض ها ترتیب اثری ندادند، بلکه با پررویی از این اهانت حمایت می کنند.

وی اظهارکرد: رییس جمهوری آمریکا در اظهارات خود درباره اعتراض مسلمانان نسبت به اهانت به ساحت پیامبر اسلام نه تنها عذرخواهی نمی کند بلکه مردم معترض به این عمل زشت را تهدید می کند.

پورمحمدی اضافه کرد: در فرانسه نیز اهانت جدیدی به پیامبر اسلام (ص) رخ داده و مسوولان این کشور از این عمل حمایت کردند.

وی یادآور شد: روزی در سراسر گیتی شعار اشهد ان لا اله الا الله و محمد رسول الله طنین انداز شده و پرچم اسلام برافراشته می شود.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری رژه باشکوه نیروهای مسلح در شهرهای مختلف ایران نشانگر قدرت و توان نیروهای مسلح کشور است.

پورمحمدی اظهارکرد: شهدا، رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و جانبازان جنگ تحمیلی حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند و گرامیداشت یاد و خاطره آنان برای همه ضروری است.

امام جمعه مراغه همچنین با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: اولیای دانش آموزان در طول سال تحصیلی با سرکشی و دیدار با معلمان، مدیران و مربیان، از احوال فرزندان خود با خبر شوند.

پورمحمدی افزود: با تلاش مسوولان، مربیان و معلمان دلسوز، دانش آموزان به عنوان سرمایه و مسوولان آینده کشور موفقیت های زیادی را کسب خواهند کرد.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   شنبه 1 مهر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode