ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 28 شهريور 1391     |     کد : 42955

راه‌اندازی متروی زیباترین شهر ایران تا پایان دولت دهم

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه تبریز در حال حاضر یکی از آبادترین و توسعه‌یافته‌ترین شهرهای ایران اسلامی به شمار می‌رود، گفت: دولت عزم خود را جزم کرده که متروی تبریز را تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برساند.

معاون اول رئیس‌جمهور:
راه‌اندازی متروی زیباترین شهر ایران تا پایان دولت دهم / تبریز آبادترین شهر کشور است 
معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه تبریز در حال حاضر یکی از آبادترین و توسعه‌یافته‌ترین شهرهای ایران اسلامی به شمار می‌رود، گفت: دولت عزم خود را جزم کرده که متروی تبریز را تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برساند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا رحیمی پیش از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از طرح تبادل میدان امام علی (ع) تبریز به عنوان بزرگ‌ترین پروژه عمرانی شمال‌غرب کشور، با اعلام اینکه شهر تبریز در حال حاضر یکی از آبادترین و توسعه‌یافته‌ترین شهرهای ایران اسلامی به شمار می‌رود، این سطح از پیشرفت و توسعه در این شهر را مرهون تلاش‌ها و خدمات هدفمند شهردار تبریز و مجموعه شهرداری دانست.

وی خاطرنشان کرد: شهردار تبریز، مدیری با کفایت و لایق از بدنه کارگزاران خدوم نظام جمهوری اسلامی است که توانسته با مدیریت خوب خود طی این سال‌ها، تحولات چشمگیر و اساسی در این شهر ایجاد کند.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با اعلام اینکه مهندس نوین از جمله شهرداران موفق و کار بلد کشور به شمار می‌رود، افزود: هر چشم بینا و منصفی در بررسی‌های اولیه به دگرگونی و تحولات ایجاد شده و مشهود تبریز اذعان می‌کند و می‌توان گفت خدمات و تلاش‌های تیم مدیریتی فعلی شهرداری، هم‌سو با سیاست‌های دولت خدمتگزار مبنی بر توسعه و آبادانی زیربنایی کشور است.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای بزرگ و بین‌المللی مدیریت موفق شهرداری در تبریز اشاره و تصریح کرد: در سایه اقدامات مثبت مدیریت شهری تبریز، این شهر اخیرا از سوی مجله الکترونیکی سازمان ملل متحد که بر اساس بررسی‌های کارشناسی و دقیق، تحولات کشورها و شهرهای جهان را مورد ارزیابی قرار می‌دهد، به عنوان زیباترین و توسعه‌یافته‌ترین شهر ایران اسلامی در سال جاری برگزیده شد و این انتخاب مایه مباهات و افتخار شهروندان این شهر به شمار می‌رود.

وی در ادامه همچنین به دیگر موفقیت‌های شهر و شهرداری تبریز در سال‌های قبل نیز اشاره و خاطرنشان کرد: پیش از این نیز شهر تبریز از سوی سازمان بهداشت جهانی به عنوان سالم‌ترین شهر ایران معرفی شده بود که این انتخاب نیز گویای وجود نگاه توسعه‌محور در بدنه مدیریت شهری تبریز است.

معاون اول رئیس جمهور افزود: باید به نام آذربایجان و تاریخ این خطه افتخار کرد که در تمام عرصه‌ها پیشگام و پیشتاز است و این خطه در تمام اعصار توانسته پرچم‌دار ایران اسلامی باشد.

رحیمی در عین حال ویژگی و شاخصه دیگر مدیریت شهری تبریز طی این سال‌ها را پیشتازی آن در حوزه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دانست و تصریح کرد: مدیریت شهری تبریز در اجرای دقیق و اصولی سیاست‌های ابلاغی اصل 44 قانون اساسی از سوی مقام معظم رهبری، عنوان شهر برتر و پیشتاز سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را به نام خود ثبت کرده که این جایگاه نیز امتیازی برای تبریز نسبت به دیگر شهرها به شمار می‌رود.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه با اشاره به برنامه‌های دولت برای اجرا و راه‌اندازی متروی تبریز گفت: دولت عزم خود را جزم کرده که متروی تبریز را تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برساند.


نوشته شده در   سه شنبه 28 شهريور 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode