ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 26 شهريور 1391     |     کد : 42814

2 دانشجوي ايران، قاري و حافظ برتر جهان

در چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان جهان اعلان شد...

در چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان جهان اعلان شد


“مجید فقیه” و “ابوذر کرمی”، نمایندگان ایران در چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان جهان، رتبه نخست را به ترتیب در رشته های قرائت و حفظ این دوره از مسابقات را کسب کردند.
“محمد مهدی عزالدین” از لبنان و “عنایت الله عصمت یار” از افغانستان نیز به عنوان نفرات دوم و سوم در رشته قرائت معرفی شدند.
بر اساس رای هیات داوران، “محمد المصطفی والد الشیخ احمد” حافظ موریتانیایی و “محمد محمد خوفاجی الهلاوی” از مصر هم رتبه های دوم و سوم بخش حفظ کل قرآن کریم را به دست آوردند.
همچنین “عباس علی سید” از آلمان، “عبدالله احمد حسن” از کویت و “قاسم احمد رضی احمد حسن” از بحرین حایز رتبه های چهارم تا ششم در رشته قرائت شدند.
“انصارالدین انصار” از اندونزی، “مهتدی عبدالحی اوف” از تاجیکستان، “فاروق اعظم” حافظ قطری و “ابوبکرعلی موبتی”، از اوگاندا به ترتیب مقام های چهارم تا هفتم را در رشته حفظ به دست آوردند.
در آیین پایانی چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان مسلمان در مصلی امام خمینی(ره) تبریز با حضور حجت الاسلام “محمدتقی آل هاشم”، امام جمعه موقت تبریز، حجت الاسلام سید “مهدی تقوی”، دبیر مسابقات، “محمود صلاحی”، استاندار خراسان رضوی، “محمدحسین یادگاری”، رییس جهاد دانشگاهی، “محمدحسین محمدزاده”، مدیر رادیو قرآن، “علیرضا نوین”، شهردار تبریز و “عباس صدری”، نماینده آیسیسکو در تهران و “حسن بیادی”، عضو شورای شهر تهران از برگزیدگان تجلیل شد.
به برگزیدگان چهارمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان جهان، لوح تقدیر و تندیس اهدا شد.
همچنین به نفرات اول جایزه نقدی به میزان 10هزار دلار و نفرات دوم و سوم به ترتیب هفت هزار و پنج هزار دلار تقدیم شد.
در این آیین برگزار کنندگان سومین دوره مسابقات به ویژه استاندار خراسان رضوی و “عیسی علیزاده”، دبیر این دوره مورد تجلیل قرار گرفتند.
تلاوت آیاتی از کلام الله مجدید توسط “عبدالفتاح طاروتی”، قاری ممتاز مصری پایان بخش این آیین بود.


نوشته شده در   يکشنبه 26 شهريور 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode