ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 24 شهريور 1391     |     کد : 42742

امام جمعه اهر: دشمن با گسترش بیداری اسلامی در پی تفرقه بین مسلمانان است

امام جمعه اهر گفت: دشمن با گسترش بیداری اسلامی در پی تفرقه بین مسلمانان است.

 امام جمعه اهر گفت: دشمن با گسترش بیداری اسلامی در پی تفرقه بین مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده امروز در خطبه‌های این هفته نماز، هدف استکبار جهانی و لابی‌های صهیونیستی را در این برهه کنونی اجرای توطئه‌های مختلف در بین مسلمانان و ترویج برادرکشی در میان آنها ذکر کرد.

وی افزود: تمام اعمال ضداسلامی دشمنان دین مبین اسلام ناشی از اسلام‌ستیزی آنها و برای مقابله با بیداری اسلامی با مشغول کردن مسلمانان است.

حاجی‌زاده گفت: متأسفانه این نخستین بار نیست که ایادی صهیونیستی ـ آمریکایی به ساحت مقدس پیامبر اسلام اهانت کرده‌اند بلکه هر سال این توطئه از حلقوم و اراده انسان‌های افراطی و وابسته به صهیونیست برمی‌آید.

امام جمعه اهر تصریح کرد: تهیه این فیلم اهانت‌آمیز با سرمایه‌گذاری و مشارکت صهیونیست‌ها، آمریکاییان و استکبار جهانی به وجود آمده است.

وی تأکید کرد: دشمنان انتظار چنین بازخوردی را از جهان اسلام به خیال خام خود نداشتند اما اعلام موضع علمای جهان اسلام و امت اسلامی باعث شده که این افراد در مواضع خود عقب‌نشینی کنند.

امام جمعه اهر گفت: اگر اینگونه امت اسلامی در صحنه باشند قطعاً دشمنان در برابر اراده پولادین مسلمانان قدرت عرض‌اندام نخواهند داشت.

وی در قسمتی دیگر از سخنان خود از بردباری و سعه‌صدر مردم زلزله‌زده منطقه قدردانی کرد و افزود: با توجه به محدود بودن فصل کاری، مسئولان دست‌اندرکار در کمترین زمان ممکن به فکر ساختن سرپناه برای زلزله‌زدگان باشند.

امام جمعه اهر در ادامه به روز شعر و ادب فارسی نیز اشاره کرد و شهریار را یکی از شاعران علاقمند به اهل‌بیت عصمت و طهارت، انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ذکر کرده و بر گرامیداشت سالروز این شاعر فرزانه تأکید کرد.

وی، به روز 28 شهریور ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر نیز اشاره کرد و نقش دختران و زنان جوان را در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بسیار مهم عنوان کرد.

امام جمعه اهر افزود: باید با بهره‌مندی از سیره حضرت فاطمه زهرا(س) حضرت زینب(س) و حضرت معصومه(س) با الگو قرار دادن زندگی پاک، ساده و بی‌آلایش آنها، الگوی مناسبی برای خود داشته باشیم.


نوشته شده در   جمعه 24 شهريور 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode