ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 شهريور 1391     |     کد : 42436

امام جمعه هشترود: دولت اقدامات عملی برای مهار تورم و گرانی انجام دهد

امام جمعه هشترود گفت: در عین تقدیر و تجلیل از خدمات دولت انتظار می‌رود در رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم و کاهش تورم توجه خاص داشته باشد و اقدامات عملی برای مهار تورم و گرانی داشته باشد.

امام جمعه هشترود گفت: در عین تقدیر و تجلیل از خدمات دولت انتظار می‌رود در رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم و کاهش تورم توجه خاص داشته باشد و اقدامات عملی برای مهار تورم و گرانی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار کرد: موفقیت برگزاری جنبش غیرمتعهدها نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی است.

وی حضور سران 120 کشور جهان در اجلاس را شکست دشمنان ایران علی‌الخصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و افزود: سخنان مقام معظم رهبری نقشه راهی برای همه شرکت‌کنندگان در این اجلاس بود.

رشادی ادامه داد:‌ دستاورد بزرگ برگزاری موفق این اجلاس سیلی و تو دهنی محکمی به استکبار و صهیونیست‌ها بود که قبل از برگزاری آن تلاش می‌کردند این اجلاس را کمرنگ جلوه دهند.

وی اظهار کرد:‌ دشمنان تلاش می‌کردند که در طول اجلاس با ایجاد تنشی در کشور، این برنامه را زیر سؤال ببرند اما به لطف خدا بازهم ناکام ماندند.

خطیب جمعه هشترود همچنین در ادامه یاد و خاطره شهدای 17 شهریور را گرامیداشت و افزود: انقلاب اسلامی و آزادی ما امروز مدیون خون شهداست.

وی گفت: خون شهدای 17 شهریور درخت اسلام را آبیاری کرد.

رشادی گفت: شهدای 17 شهریور سند استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را با خون خویش امضا کردند و کاخ سیاه استکبار را سرنگون ساختند.

خطیب جمعه هشترود گفت: ما هم باید دنباله‌رو شده باشیم و با جان و دل از حکومت اسلامی دفاع کنیم در غیر این صورت شرمنده شهدا خواهیم شد.

خطاب به مسئولان هم گفت: شماها باید وظایف خود را بخوبی انجام دهید تا باعث تضعیف نظام نشوید که ما همه در مقابل خدا مسئول هستیم.

رشادی به حضور گسترده مردم در نماز جمعه هم اشاره کرد و گفت: حضور گسترده مردم در تمام مراسم‌های ملی و مذهبی باعث سرافکندگی دشمنان می‌شود و نماز جمعه نمایش اقتدار است.

وی حضور گسترده مردم و جوانان را نمایش اقتدار و مشت محکم بر دهان استکبار دانست.

رشادی در ادامه خطبه‌ها به مسئله گرانی هم اشاره کرد و افزود: مسئولان باید در حل این مشکل تلاش کنند تا نگذارند بیشتر از این مردم زحمت متحمل شوند و باید مسئله گرانی هر چه سریع‌تر حل و فصل شود.


نوشته شده در   جمعه 17 شهريور 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode