ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 14 شهريور 1391     |     کد : 42291

سومين جشنواره تئاتر ماه در تبريز برگزار مي شود

سومين جشنواره تئاتر ماه در تبريز برگزار مي شود رئيس حوزه هنري تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي از برگزاري سومين جشنواره تئاتر ماه در تبريز خبر داد. به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي،شهرام خدايي پيش از ظهر يكشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: سومين جشنواره تئاتر ماه از 13 تا 16 شهريور ماه سال جاري در مجتمع فرهنگي هنري 29 بهمن تبريز برگزار خواهد شد. وي افزود: در استان آذربايجان شرقي اين سومين جشنواره تئاتر ماه است که برگزار مي شود ولي در اکثر استان ها هشتمين دوره اي

رئيس حوزه هنري تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي از برگزاري سومين جشنواره تئاتر ماه در تبريز خبر داد.


به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي،شهرام خدايي پيش از ظهر يكشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: سومين جشنواره تئاتر ماه از 13 تا 16 شهريور ماه سال جاري در مجتمع فرهنگي هنري 29 بهمن تبريز برگزار خواهد شد.


وي افزود: در استان آذربايجان شرقي اين سومين جشنواره تئاتر ماه است که برگزار مي شود ولي در اکثر استان ها هشتمين دوره اين جشنواره برگزار خواهد شد.


وي علت عدم برگزاري اين جشنواره در استان را شرايط نامساعد مالي دبيرخانه اين جشنواره اعلام کرد و گفت:حوزه هنري آذربايجان شرقي توانايي اين را دارد که اگر از لحاظ مالي مشکلي نداشته باشد و از مرکز حمايت شود ميزبان جشنواره هاي منطقه اي و حتي کشوري نيز باشد.


وي افزود: در اين دوره از جشنواره سعي بر آن داريم که بيشتر از کميت به کيفيت نظر داشته باشيم و از 70 متن نمايشنامه ارسالي به جشنواره 9 اثر نمايشي انتخاب شده است که نمايش هاي خود را اجرا خواهند کرد.


خدايي ابراز داشت: از موضوعات اين جشنواره مي توان به انتظار، بيداري اسلامي ، کانون خانه و خانواده و هنر دفاع مقدس اشاره کرد. 


نوشته شده در   سه شنبه 14 شهريور 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode