ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 4 شهريور 1391     |     کد : 41741

امكان دريافت 18 شبكه ديجيتالي در اهر و ورزقان فراهم شد

همزمان با اولين روز از هفته دولت از سامانه ديجيتال فرستنده تلويزيوني و راديويي در شهرستان اهر بهره‌برداري شد.

بچه‌هاي مناطق زلزله‌زده زير يك سقف
امكان دريافت 18 شبكه ديجيتالي در اهر و ورزقان فراهم شد
همزمان با اولين روز از هفته دولت از سامانه ديجيتال فرستنده تلويزيوني و راديويي در شهرستان اهر بهره‌برداري شد.
به گزارش مهر، معاون فني سازمان در آيين افتتاح اين مراسم، توسعه فناوري‌هاي نوين و بهره‌مندي از جديدترين فرستنده ديجيتال كشور را از برنامه‌هاي سال‌جاري برشمرد.

علي عسگري درباره پوشش فرستنده اهر گفت: با بهره‌برداري از اين فرستنده امكان دريافت 18 كانال تلويزيوني و 15 كانال راديويي در اين شهرستان فراهم شده است كه با آغاز به‌كار اين پروژه زمينه بهره‌مندي شهرستان اهر و بيش از 200 روستا از سامانه ديجيتالي فراهم مي‌شود.

وي در توضيح كم و كيف اقدامات انجام شده براي ارسال و دريافت بهتر تصاوير شبكه‌هاي ديجيتال تاكيد كرد: تلاش ما در رساندن سيگنال قوي و مناسب به مردم در كنار اطلاع‌رساني درباره نحوه استفاده از گيرنده‌هاي ديجيتال است.

معاون توسعه و فناوري رسانه ملي از توليد گيرنده‌هاي تك ويژن در صداوسيما كه بهترين كيفيت را بين گيرنده‌ها دارد، خبر داد و گفت: قيمت آن بستگي به كيفيت دارد و بعضي وقت‌ها ارزان‌تر بودن دستگاه‌ها در بازار به‌دليل كيفيت پايين آن است و ما در تلاشيم توليدكنندگان دستگاه‌هاي گيرنده را هدايت كنيم تا به‌طور خودكار مشكلات مردم كمتر شود.فرماندار اهر نيز در اين مراسم، بهره‌مندي از سامانه ديجيتال را از نيازهاي ضروري منطقه در جهت اطلاع‌رساني مناسب به مردم از طريق رسانه ملي و مزاياي شبكه‌هاي مختلف عنوان كرد و با اشاره به زلزله اخير، حضور گروه‌هاي راديويي و تلويزيوني را در تنوير افكار عمومي بسيار تاثيرگذار دانست و از تلاش رسانه ملي طي ده روز اخير در ارسال اخبار و اطلاعات شهرستان قدرداني كرد.

امام جمعه اهر نيز در اين مراسم نقش رسانه ملي را به عنوان تريبون نظام جمهوري اسلامي در ترويج فرهنگ غني اسلامي بسيار مهم برشمرد و اظهار اميدواري كرد با توجه ويژه صداوسيما به مناطق مختلف ارسباران، بتوانيم نقش خود را در شناساندن اين منطقه زيبا به نحوه شايسته ايفا كنيم.


نوشته شده در   شنبه 4 شهريور 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode