ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 2 شهريور 1391     |     کد : 41645

نقد فيلم‌هاي هاليوودي با موضوع انتظار

مفاهیم مهدویت و فرهنگ انتظار در قالب برنامه ای باعنوان فی رحاب الانتظار در شبکه جهانی الکوثر مورد بررسی قرار ‌می‌گیرد.

در شبکه الکوثر بررسي مي‌شود
جام جم آنلاين: مفاهیم مهدویت و فرهنگ انتظار در قالب برنامه ای باعنوان " فی رحاب الانتظار " در شبکه جهانی الکوثر مورد بررسی قرار ‌می‌گیرد.
به گزارش جام‌جم آنلاين به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی الکوثر در این برنامه که صورت هفتگی به مدت 55 دقیقه روی آنتن می‌رود تلاش می‌شود تا مخاطبان با مفاهیم مهدویت ، انتظار وعشق به منجی که برای جهان عرب ناآشنا و بیگانه است تبیین شود و امام عصر (عج) به دور از غبار انحرافات و خرافات به مخاطبان عرب زبان معرفی شود.

براساس این گزارش دعوت از مهمانان و کارشناسان خبره و نام آشنای شیعه و سنی و حتی مسیحی و حضور هنرمندان و نویسندگان جهان عرب از ویژگی های این برنامه است که باعث می شود فرهنگ انتظار به دور از تعصبات مذهبی و به صورت جهان شمول و گسترده مورد بررسی قرار گیرد.

کیوان نژاد سیفی تهیه کننده این برنامه ، که در دفتر شبکه الکوثر در بیروت تولید می شود اظهار داشت : یکی از مهمترین آیتمهای برنامه " فی رحاب الانتظار" نقد و بررسی فیلمهای هالیوودی که افکار انحرافی را درباره آخر الزمان ترویج می دهند می باشد .علاوه برآن آیتمهایی مانند معرفی سایتهای اینترنتی ، گفتگو با کارشناسان مذهبی و سینمایی ، پخش کلیپ و گفتگو با مولفان آثار عربی درباره امام عصر (عج) نیز در کنداکتور این برنامه گنجانده شده است تا از این طریق دایره المعارفی از اطلاعات مختلف و مفید در اختیار مخاطب قرار گیرد.

طرح مباحث علمی و جدید درباره موعود و بهره مندی از جذابیتهای بصری در برنامه سازی همچون دکور و گرافیک جذاب و موسیقی موثر از دیگر ویژگی های این برنامه است که رسیدن به هدف که همانا آشنایی عرب زبانها با فرهنگ انتظار است را تسریع می بخشد.

گفتنی است شبکه جهانی الکوثر تاکنون برنامه های مختلفی با موضوع انتظار تهیه و پخش کرده است که از مهمترین آنها می‌توان به برنامه " الاطروحة المهدویة " اشاره نمود که با استقبال فراوان مخاطبان مواجه شد و در هشتمین همایش بین المللی دکترین مهدویت نیز مورد تقدیر قرار گرفت.


نوشته شده در   پنجشنبه 2 شهريور 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode