ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 مرداد 1391     |     کد : 41347

امام جمعه سراب: جریان‌های ملی‌گرا و پا‌ن‌ترکیسم جایگاهی در بین مردم آذربایجان ندارند

امام جمعه سراب با هشدار به مغرضان و افرادی که با غبار آلود کردن فضای وحدت و همدلی منافع و مطامع خود را دنبال می‌کنند، گفت: جریان‌های ملی‌گرا و پان‌ترکیسم‌ها جایگاهی در بین مردم آذربایجان ندارند.

 امام جمعه سراب با هشدار به مغرضان و افرادی که با غبار آلود کردن فضای وحدت و همدلی منافع و مطامع خود را دنبال می‌کنند، گفت: جریان‌های ملی‌گرا و پان‌ترکیسم‌ها جایگاهی در بین مردم آذربایجان ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت الاسلام علی‌اکبر اکرمی امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر گفت: سفر مقام معظم رهبری به مناطق زلزله‌زده آذربایجان موجب آرامش و دلگرم شدن مردم آسیب دیده از خشم طبیعت شد.

وی با هشدار به مغرضان و افرادی که با غبار آلود کردن فضای وحدت و همدلی منافع و مطامع خود را دنبال می‌کنند، اظهارکرد: از روز نخست وقوع زلزله بدخواهان و معاندان اعم از پان ترکیسم و منافق و ضد انقلاب با الهام از شانتاژهای رسانه‌های بیگانه آرامش و وحدت قومی و مذهبی منطقه را نشانه رفته بودندکه سفر با برکت حضرت آیت الله خامنه‌ای نقشه آنها را خنثی کرد.

اکرمی تاکید کرد: پان‌ترکیسم‌ها جایگاهی در بین مردم آذربایجان نداشته و وحدت قومی و مذهبی ایران اسلامی ریشه‌دارتر از آن است که با دسیسه‌های متعدد بتوان آن را خدشه‌دار کرد و مردم آذربایجان همواره نشان دادند که با آرمان‌های والای اسلامی و انقلابی پیوندی ناگسستنی دارند.

امام جمعه سراب حضور حماسی مردم در صحنه های مختلف را نشان دهنده عمق پیوند مردم و ولایت عنوان کرد و افزود: دشمنان مردم ایران از موشک‌ها و بمب‌های کشور هراس ندارند بلکه از ایمان و استقامت و هوشیاری مردم بیمناک هستند.

خطیب جمعه سراب وحدت و تبعیت از رهبری را رمز پیروزی مردم دانست و یادآور شد: امروز ترکیه با کمال تاسف با کمک برخی کشورهای منطقه در صدد ضربه زدن به محور مقاومت بوده و عملا به رویای اسرائیل برای داشتن کشور از نیل تا فرات یاری می رسانند.

حجت الاسلام اکرمی با انتقاد شدید از مواضع ضد شیعی برخی مقامات ترکیه تصریح کرد: اردوغان نشان داد که ادعاهای قبلی‌اش در مبارزه با رژیم اسرائیل تنها سرپوشی برای فریب دادن اذهان جامعه بوده است.

مرسی اردوغانی دیگر است

امام جمعه سراب پیش‌بینی کرد: مرسی مصر نیز سرنوشتی چون اردوغان ترکیه خواهد یافت بنابراین نباید زیاد به این افراد دل بست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سراب در ادامه با تبریک هفته دولت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشته و گفت: مردم انتظار دارند تا دولت قیمت های مایحتاج اساسی را پایین نگه داشته و روند صعودی قیمت‌ها را مهار کند. 


نوشته شده در   جمعه 27 مرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode