ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1391     |     کد : 40229

امام جمعه سراب: آسیب‌های بدحجابی غیرقابل جبران است

امام جمعه سراب با بیان اینکه بدحجابی زمینه‌ساز فرهنگ غربی است، گفت: آسیب های بدحجابی غیرقابل جبران است.

امام جمعه سراب با بیان اینکه بدحجابی زمینه‌ساز فرهنگ غربی است، گفت: آسیب های بدحجابی غیرقابل جبران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت‌الاسلام علی اکبر اکرمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: همانگونه که دولت در زمینه ایجاد خانه‌های بهداشت اهتمام داشته و در یک حرکت شایسته و قابل تقدیر نسبت به ایجاد خانه‌های بهداشتی روستایی اقدام و باعث خدمت رسانی به مراجعان شده است باید در زمینه احداث خانه‌های عالم نیز اقدام کند.

خطیب جمعه سراب با تاکید بر نقش محوری مساجد در جامعه اسلامی افزود: اگر می‌خواهیم مساجد رونق بگیرند و نمازهای جماعت یومیه در آن برگزار شود چاره‌ای جز ایجاد و به وجود آوردن خانه‌های عالم در کنار مساجد نداریم.

وی با دعوت از خیران و مومنان نیک اندیش به مساعدت و کمک در امر احداث یا خرید خانه‌های عالم تصریح کرد: اگر هیئت امنای و اهالی مناطق درخواست کنند با کمک‌های نهادهای فرهنگی نصف بهای مورد نظر تامین خواهد شد.

امام جمعه سراب کمک‌های مردمی برای احداث مصلای بزرگ سراب را برای تامین نیازهای نقدی احداث این مرکز تبلیغی و دینی کافی ندانست و افزود: یا باید به انتظار کمک‌های دولتی نشست یا ابتکارهای ویژه‌ای برای کسب درآمد با کمک شوراهای اسلامی طراحی و اجرا کرد.

حجت الاسلام اکرمی با گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نمازجمعه از سوی مرحوم آیت الله طالقانی ابراز داشت: نمازجمعه سنگری استوار برای تحکیم پایه‌های نظام دینی محسوب می‌شود.

وی یاداورشد: دشمنان به خوبی به اهمیت نمازجمعه وقوف داشته و به همین خاطر سعی در تضعیف این سنگر مقدس را دارند.

امام جمعه سراب در ادامه با ذکر احادیثی از معصومین در مزمت بی‌حجابی و بی‌عفتی خاطر نشان کرد: بی‌حجابان و بدحجابان انگل‌های جامعه بوده و باید به افرادی که در زمینه حفظ حجاب و عفاف بی‌توجهی نشان می دهند تذکرات لازم داده شود.

خطیب جمعه سراب با اشاره به در پیش بودن سالروز رحلت بانوی بزرگ پیامبر حضرت خدیجه کبری گفت: حضرت خدیجه حق بزرگی بر گردن مسلمانان عالم داشته و باید در منابر و مساجد آیین‌های گرامیداشت یاد آن حضرت برگزار شود.


نوشته شده در   جمعه 6 مرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode