ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 25 اسفند 1386     |     کد : 398

امام جمعه تبريز: انتخابات تجديد حيات ملت است

 امام جمعه تبريز با بيان اينكه حفظ عظمت و قدرت ملي ايران نيازمند حضور مردم در پاي صندوق رأي است، گفت: انتخابات روز نمايش عزم ملي است و در حقيقت انتخابات تجديد حيات ملت است.

 

 ايت الله محسن شبستري در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز در مصلاي امام خميني(ره) با تاكيد بر حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات مجلس و خبرگان رهبري افزود: حضور پرشور در پاي صندوق‌هاي راي پاسخ قاطعي به دشمنان نظام و اسلام است.
وي با بيان اينكه انتخابات روز نمايش عزم ملي است افزود: مشاركت حداكثري مردم در اين دوره از انتخابات نشان خواهد داد كه آن‌ها همچنان پشتيبان جمهوري اسلامي ايران هستند.
شبستري با بيان اينكه انتخابات عرصه بروز اتحاد ملي است، اظهار داشت: يكي از مهمترين و تحولات سياسي كشور امروز در حال شكل گيري است .
خطيب جمعه تبريز خاطر نشان كرد: انتخابات تجلي امور مردم در اداره كشور است.
وي با بيان اينكه آمريكا تلاش مي كند حضور مردم در انتخابات را كمرنگ كند و يا حداقل انتخاب شوندگان مورد علاقه و همفكر بيگانگان باشد، گفت: امروز مردم فهيم و آگاه ايران مخصوصاً مردم غيور آذربايجان با حضور گسترده و با الهام از سخنان مقام معظم رهبري به اين دو آرزوي آمريكا خط بطلان خواهند كشيد.
شبستري انتخابات را آزمون عظيم ملي براي افزايش «اقتدار و عزت ملت ايران و نظام اسلامي» خواند و تصريح كرد: مردم برنده اصلي انتخابات بوده و بازنده رژيم صهيونيستي و آمريكا است.
امام جمعه تبريز از‌ آحاد مردم خواست با هوشياري و تحقيق نمايندگان متدين، امين و انقلابي را به مجلس بفرستند تا مجلس ششم و جو آن دوباره بر كشور حاكم نشود.
نماينده مردم استان آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري در ادامه انتظارات مردم از مجلس هشتم را حفظ صفا و صميميت دانست و افزود: مجلس آتي بايد روحيه همدلي را حفظ كنند و در حل معضل تورم، گراني، مشكل بيكاري، مسكن، ازدواج و مشكلات مردم قدم هاي مثبت و قاطعي را بردارند.
شبستري در بخش ديگري از سخنان خود گفت: جاي تاسف است كه هنوز چهارشنبه سوري كه از خرافات است از بين نرفته و هر سال در اين روز موجب مصدوم شدن جوانان اين كشور مي شويم.
وي خريد و فروش موام منفرجه و ترقه را خيانت به كشور دانست و خواستار مقابله با آن شد.


نوشته شده در   شنبه 25 اسفند 1386  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode