ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 26 تير 1391     |     کد : 39636

سريال‌هاي ويژه براي شب‌هاي رمضان

با آغاز ماه رمضان شبكه‌هاي مختلف سيما تلاش مي‌كنند علاوه بر پخش برنامه‌هاي جذاب و متنوع، سريال‌هاي ويژه خود را نيز به آنتن پخش بسپارند.

شبكه‌هاي مختلف تلويزيون 6 سريال نمايشي جديد را براي پخش در ايام ماه رمضان آماده كرده‌اند
سريال‌هاي ويژه براي شب‌هاي رمضان
با آغاز ماه رمضان شبكه‌هاي مختلف سيما تلاش مي‌كنند علاوه بر پخش برنامه‌هاي جذاب و متنوع، سريال‌هاي ويژه خود را نيز به آنتن پخش بسپارند. امسال هم شبكه‌هاي سيما، سريال‌هاي متنوعي را براي پخش در اين ايام در نظر گرفته‌اند. «راز پنهان»، «مثل من مثل تو»، «چمدان»، «خداحافظ بچه»، «رهايي» و«شايد براي شما هم اتفاق بيفتد» از جمله اين سريال‌هاست.
افشاي راز در شبكه يك

قرار است در شب‌هاي ماه رمضان شاهد فاش شدن يك راز از شبكه يك باشيم. مجموعه تلويزيوني «راز پنهان» به تهيه‌كنندگي مجيد اوجي و نويسندگي و كارگرداني فلورا سام، هرشب ساعت 22 و 30 دقيقه از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

داريوش ارجمند، پروانه معصومي، الهام حميدي، كامران تفتي، ليلا بلوكات، عليرضا جلالي‌تبار، جمال اجلالي، لادن طباطبايي، محمود عزيزي و فاطمه‌دقاقي از جمله بازيگران اين مجموعه هستند.

داستان «راز پنهان» از آنجا آغاز مي‌شود كه فرامرز‌احصايي سي‌وپنج ساله بر اثر تصادف به كما مي‌رود و پس از يك هفته در بيمارستان به هوش مي‌آيد، اما هيچ‌چيز را به ياد نمي‌آورد، هيچ‌كس را نمي‌شناسد و هيچ خاطره‌اي ندارد. او اكنون مثل كودكي است كه تازه به دنيا آمده، اما گذشته‌اي دارد كه هر چند آن را به خاطر‌نمي‌آورد، اما ديگران آن گذشته را مي‌دانند و فراموش نكرده‌اند. فرامرز هر چند اعضاي خانواده‌اش را به خاطر نمي‌آورد اما سعي در آغاز زندگي جديدي دارد.

بازنشدن چمدان در شبكه 2

مجموعه طنز «چمدان» نوشته خسرو ملكان، يك مجموعه اپيزوديك است و ماجراي چمداني را روايت مي‌كند كه اشتباهي جابه‌جا مي‌شود و در اين ميان اتفاقاتي رقم مي‌خورد. قرار است «چمدان» هر‌شب ساعت 23 و 45 دقيقه در ماه رمضان روي آنتن شبكه دو برود. فتحعلي اويسي، اكرم محمدي، مهران غفوريان، هوشنگ توكلي و شهره لرستاني از جمله بازيگران اين مجموعه هستند.

مجموعه تلويزيوني «مثل من مثل تو» به تهيه‌كنندگي داوود قچاق و كارگرداني شاهين باباپور نيز در 30 قسمت 25 دقيقه‌اي از ديگر برنامه‌هاي گروه كودك و خردسال شبكه دو براي ماه‌رمضان است كه هر روز ساعت 19 و 30 دقيقه پخش مي‌شود.

داستان اين مجموعه درباره يك خانواده سنتي متشكل از پدر و مادر، دو پسر و يك دختر است كه پسربچه‌اي يازده ساله به نام حميد، قهرمان داستان است. براي اين پسر مشكلاتي به وجود مي‌آيد و ساير اعضاي خانواده به او كمك مي‌كنند تا اين مشكل حل شود.

اين موضوع با ماه مبارك رمضان مصادف مي‌شود و او با توجه به اين كه هنوز به سن بلوغ نرسيده، سعي مي‌كند روزه بگيرد. اين مجموعه در 60 قسمت 25 دقيقه‌اي تهيه شده كه 30 قسمت آن در ماه رمضان و 30 قسمت ديگر آن بعد از اين ماه پخش مي‌شود. اين كه «آيا اين بچه‌ها كه در ماه رمضان كارهاي خوب انجام مي‌دهند، بعد از اين ماه هم اين كارها را ادامه مي‌دهند» موضوع 30 قسمت دوم اين مجموعه است.لاله صبوري، جليل فرجاد، رضا توكلي، برانوش سيف‌اللهي، اكبر مددي‌مهر و علي سليماني از جمله بازيگران اين مجموعه هستند.

خداحافظي از بچه در شبكه 3

مهراوه شريفي‌نيا و شهرام حقيقت‌دوست زوجي خوشبخت و در آرزوي تولد فرزند هستند، اما وقوع حادثه‌اي آرامش زندگي آنها را به هم مي‌ريزد... . آتيلا پسياني، بهاره رهنما، بهنوش بختياري، مهدي صبايي، مائده طهماسبي، ناصر گيتي‌جاه، شهين تسليمي، پوراندخت مهيمن، حديث ميراميني و ايمان صفا از ديگر بازيگران سريال «خداحافظ بچه» هستند كه قرار است در ايام رمضان از شبكه سه پخش شود. نويسندگي اين سريال را سجاد ابوالحسني انجام داده است. «خداحافظ بچه» توليد گروه فيلم و سريال شبكه‌سه به كارگرداني منوچهر هادي و تهيه‌كنندگي داوود هاشمي است كه در 30 قسمت 30 دقيقه‌اي و در ساعت 20 و 50 دقيقه هر شب پخش خواهد شد.

همچنين سري جديد مجموعه «خنده بازار» به تهيه‌كنندگي فريد شب‌خيز ويژه ماه رمضان نيز قرار است هر شب ساعت 22 و 15 دقيقه از شبكه سه سيما پخش شود. بازپخش «خنده بازار»‌ روز بعد ساعت 18 و 15 دقيقه است. اين برنامه با نگاه ويژه به مسائل و موضوعات اخلاقي با رويكرد طنز در قالب بخش‌هاي متنوع نمايشي روي آنتن مي‌رود.بخش‌هاي پيشين «خنده بازار» از جمله مترو، نود و ماجراهاي باورنكردني در كنار بخش‌هاي جديد مانند شاخه طوبي، ماجراهاي مرد نقابدار، كابين هواپيما، روز از نو و... پخش خواهد شد.

رهايي در شبكه 4

مجموعه تلويزيوني «رهايي» در ماه رمضان روي آنتن شبكه‌چهار سيما مي‌رود. «رهايي» به كارگرداني محسن بخارايي كه در سه قسمت براي پخش در شب‌هاي قدر تهيه و توليد شده است، درباره زوج جواني به نام سعيد و نرگس است كه در ايام ماه رمضان براي اجراي تئاتر خود در شب عيد فطر سخت در حال تمرين هستند و.... يكتا ناصر، اميرمحمد زند و حسام منظوم از جمله بازيگراني هستند كه در اين مجموعه به ايفاي نقش مي‌پردازند.

اتفاقات جديد در شبكه تهران

سري جديد مجموعه نمايشي «شايد براي شما هم اتفاق بيفتد» ويژه ماه رمضان به تهيه‌كنندگي اكبر تحويليان و كارگرداني احمد معظمي و محمود معظمي در 30 قسمت از شبكه تهران پخش مي‌شود. در اين مجموعه كه هر شب ساعت19 پخش خواهد شد، سعي شده تا از داستان‌هاي واقعي كه ممكن است براي هر يك از افراد جامعه اتفاق بيفتد، استفاده شود. ازجمله اپيزودهاي اين مجموعه مي‌توان به خواب گران و مسافر دو دنيا اشاره كرد.

همچنين در ماه رمضان امسال سريال‌هاي اغما، دلنوازان،صاحبدلان و نردبام آسمان به ترتيب از شبکه‌هاي يک، سه و آموزش باز پخش خواهد شد.


نوشته شده در   دوشنبه 26 تير 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode