ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 تير 1391     |     کد : 39150

امام جمعه تبریز: اگر آمریکا و صهیونیست‌ها در تحریم نفتی سماجت کنند تنگه هرمز بسته می‌شود

امام جمعه تبریز ایران در برابر ویروس تحریم خودش را مقاوم کرده است، گفت: اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی در تحریم نفتی ایران سماجت کنند بستن تنگه هرمز توسط ایران به مرحله اجرا درخواهد آمد.

 امام جمعه تبریز ایران در برابر ویروس تحریم خودش را مقاوم کرده است، گفت: اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی در تحریم نفتی ایران سماجت کنند بستن تنگه هرمز توسط ایران به مرحله اجرا درخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز رزمایش پیامبر اعظم اظهار کرد: این رزمایش با استفاده از پیشرفته‌ترین ادوات نظامی برگزار شد و طی آن پاسداران انقلاب اسلامی توان و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه در این رزمایش ایران موشک‌های زلزال، قیام، خلیج فارس و انواع موشک‌های شهاب و بالستیک را با موفقیت آزمایش کرده و اهداف از قبل تعیین شده را اثبات قرار داد، افزود: در این رزمایش نخستین بار هواپیمایی بمب افکن بدون سرنشین با موفقیت اهداف خود را بمباران کرد.

ایران هر تجاوز را در کمترین زمان و قاطعانه پاسخ می‌دهد

آیت‌الله شبستری گفت: رزمایش موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام روشن ایران به کشورهای منطقه و فرامنطقه‌ای بود که پاسخ ایران به هرگونه شرارت و تجاوز احتمالی قاطع و کوبنده خواهد بود.

وی تصریح کرد: ایران کوچک‌ترین تجاوز احتمالی به خاک جمهوری اسلامی ایران را در کمترین زمان و با پاسخ قاطع با جنگ‌افزارهای فوق‌العاده پیشرفته پاسخ خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: ایران در حراست از مصالح ملی و منافع اسلامی در برابر معترضان و هرگونه تهدید، پاسخی در حد حداکثر توان و حداقل زمان خواهد داشت.

ایران در برابر ویروس تحریم مقاوم شده است

خطیب جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم خرید نفت ایران از طرف آمریکایی‌ها اشاره کرد و گفت: این اقدامات بیش از یک جنگ روانی نیست و این امر تازگی ندارد.

وی با بیان اینکه مسئله تحریم در ایران سه دهه است که علیه‌اش اجرا می‌شود، گفت: ایران خودش را در برابر ویروس تحریم مقاوم کرده است و از این راه توانسته است در خیلی بخش‌ها خودش را خودکفا کند.

آیت‌الله شبستری با بیان اینکه خود آمریکا و غربی‌ها در خیلی موارد به بی‌اثر بودن تحریم‌ها اعتراف کرده‌اند، افزود: آمریکا در تحریم‌های اخیر 18 کشور را از خرید نفت ایران معاف کرد چون نمی‌خواهد و نمی‌تواند در برابر کل دنیا بایستند.

ایران بستن تنگه هرمز را به مرحله اجرا درخواهد آورد

امام جمعه تبریز با بیان اینکه 50 پالایشگاه دنیا به صورت مستقیم به نفت ایران وابسته هستند، گفت: ایران تمهیدات لازم را برای این تحریم‌ها اندیشیده است اما اگر آمریکا و هم‌پیمانانش در این امر سماجت کنند بستن تنگه هرمز برای ایران به مرحله اجرا درخواهد آمد.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت بحرانی اقتصاد کشورهای غربی و آمریکا بازنده نهایی و اصلی تحریم‌ها خود این کشورها خواهند بود.

مساجد آماده‌سازی شود

وی با اشاره به حرمت معنوی مساجد در اسلام تأکید کرد: مساجد حرم ‌الهی هستند و همانگونه که خانه کعبه به عنوان بیت‌الهی شناخته می‌شود، مساجد نیز خانه خدا هستند و تکریم آنها ضروری است.

وی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان استقبال بیشتری از مساجد صورت می‌گیرد و اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان در برنامه‌های مساجد شرکت می‌کنند.

آیت‌الله مجتهد‌شبستری افزود: حضور پرشورتر مؤمنان در مساجد در ماه مبارک رمضان ضرورت آماده‌سازی مساجد را برای استقبال از مهمان خدا می‌رساند.

رفاه مردم با دریافت عادلانه مالیات تامین می‌شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پرداخت مالیات از تکالیف شرعیه مردم است، گفت: ادای مالیات از مسلمات دین اسلام بوده که در حکومت اسلامی باید پرداخت شود.

وی افزود: با دریافت عادلانه مالیات رفاه مردم تامین شده و برای اصلاح امور و منتفع شدن عموم مردم اخذ مالیات لازم است.


نوشته شده در   جمعه 16 تير 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode