ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 30 خرداد 1391     |     کد : 38292

استاندار آذربایجان‌شرقی: نشست و برخاست با مردم چیزی از ابهت مسئولان کم نمی‌کند

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: نشست و برخاست با مردم چیزی از ابهت مسئولان کم نمی‌کند و هر مسئولی که در این دولت به این ویژگی متخلق نباشد، احساس ضعف خواهد کرد.

 استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: نشست و برخاست با مردم چیزی از ابهت مسئولان کم نمی‌کند و هر مسئولی که در این دولت به این ویژگی متخلق نباشد، احساس ضعف خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هریس، احمد علیرضابیگی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری هریس که به منظور تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان تشکیل شد، ویژگی دولت دکتر احمدی‌نژاد را در دسترس مردم بودن فارغ از تشکیلات اداری عنوان کرد و افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، این دولت خود را در معرض خواست مردم قرار داده و به همین جهت نیز مورد اعتماد مردم قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: نتیجه این سیاست انجام کارهای بزرگی بوده است که در دولت‌های گذشته بی‌سابقه است و بدیهی‌ترین نمونه آن طرح هدفمندی یارانه‌ها است.

علیرضابیگی اجرای طرح ملی مسکن مهر را موجب امیدواری جوانان کشور برای خانه‌دار شدن دانست و گفت: آمار مسکن مهر و مسکن روستایی به‌عنوان شاخصه دولت‌های نهم و دهم در تخصیص منابع برای رفع نیازمندی‌های مردم به‌شمار می‌رود.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به رونق کشاورزی در هریس به‌واسطه روحیه تلاش مردم، آن را مطابق با سیاست‌های کنونی دولت عنوان کرد و اظهار داشت: با بستری که دولت در بخش کشاورزی فراهم کرده باید به نحو بهینه از ظرفیت‌ها و امکانات خدادادی استفاده کرد و روا نیست که با وجود این نعمت‌ها، شاهد معضلی به نام بیکاری باشیم.

وی توسعه بخش کشاورزی را نیازمند کار فرهنگی و تغییر نگرش جوانان به موضوع اشتغال عنوان کرد و نقش‌آفرینی نخبگان، اهل علم و معتمدین را در این راستا مورد تاکید قرار داد.

علیرضابیگی با بیان اینکه هریس از شهرستان‌های پیشرو در موضوع ذخیره آب است، افزود: اولین پروژه‌های ذخیره‌سازی آب در این شهرستان اجرا شده و هریس از این جهت الگوی سایر شهرستان‌ها است و لازم است که از این ظرفیت به‌طور ویژه استفاده شود.

وی همچنین لازمه توسعه هرچه بیشتر شهرستان هریس را سرمایه‌گذاری در توسعه زیرساخت‌ها به‌ویژه راه اعلام و بر وفاق و همدلی مسئولان در این راستا تاکید کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با قدردانی از زحمات اکبر پیغامی در سمت فرمانداری هریس، داریوش مرادی را به‌عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی و ابراز امیدواری کرد با همکاری و پشتیبانی مسئولان، خانواده‌های شهدا و مردم هریس روند توسعه این شهرستان با شتاب بیشتری ادامه یابد.

وی تاکید کرد: فرماندار جدید باید در ادامه روش و سیره مدیریتی دولت که همان ارتباط بی‌واسطه با مردم و تلاش برای جلب رضایت آنان است تمام جدیت خود را به کار گیرد و با همکاری و همدلی دیگر مدیران، فرصت توسعه و رونق هریس را فراهم کند.

در این جلسه که نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، حجت‌الاسلام قهرمان احمدی امام جمعه هریس و مشاور استاندار در امور روحانیت نیز هدف نظام اسلامی را پیاده کردن مقصد انبیا دانست و افزود: امروز حجت بر همه تمام است چراکه عرصه تلاش، مجاهدت و تبلیغ برای دین فراهم است و شرط به‌جا آوردن تکلیف در این عرصه، تلاش شبانه‌روزی است.

اکبر پیغامی فرماندار سابق هریس هم گزارشی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در مدت مسئولیت خود ارائه کرد.

داریوش مرادی که بخشدار مرکزی هریس بود به‌عنوان جانشین پیغامی در سمت فرمانداری این شهرستان ایفای مسئولیت خواهد کرد.


نوشته شده در   سه شنبه 30 خرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode