ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 خرداد 1391     |     کد : 38211

آیت الله مجتهد شبستری: مجلس محل سخنان مدبرانه و حکیمانه است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مجلس مکانی برای سخنان حکیمانه و مدبرانه است و در این تریبون آزاد باید مسائلی مطرح شود که منطقی و مستدل باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مجلس مکانی برای سخنان حکیمانه و مدبرانه است و در این تریبون آزاد باید مسائلی مطرح شود که منطقی و مستدل باشند.
به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های امروز نماز جمعه تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: دیدار نمایندگان مردم با رهبر معظم انقلاب و تاکیدات ایشان در خصوص برخی از مسائل حاکی از لزوم توجه به وحدت در امور کشور و همکاری همه جانبه با توجه به اصل تفکیک قوا بود.

وی افزود: این دوره از مجلس باید اقدامات جدی و اساسی برای دو مسئله اقتصاد و فرهنگ انجام شود.

امام جمعه تبریز ادامه داد: در مسائل اقتصادی باید کاری شود تا کالاهای اساسی و دولتی روز به روز با افزایش قیمت مواجه نشود و مردم را دچار مشکلات اقتصادی نکنند.

آیت الله مجتهد شبستری ابراز داشت: پیش از این مردم با افزایش قیمت حامل های انرژی به ویژه گاز و برق مواجه شده بودند اما اخیرا افزایش قیمت نان مشکل مضاعفی برای آنها شده است.

وی تاکید کرد: این افزایش قیمت ها برای مردم رنج آور است و مجلس و دولت باید برای این امر چاره اندیشی نمایند.

امام جمعه تبریز در خطبه های خود همچنین با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کمرنگ شده و عده ای برای دهن کجی به اسلام و انقلاب اسلامی در برابر کارهای فرهنگی دولت که 33 سال است انجام می شود ایستاده و عملا مانع از تحقق برنامه ها می شوند.

آیت الله مجتهد شبستری اظهار داشت: برخورد ناجا با بدحجابی در تهران آغاز شده و امیدواریم این روند همچنان با قاطعیت ادامه داشته باشد و مجلس نیز با تصویب قوانین چاره ساز این نیرو را یاری کند.

وی با بیان اینکه وضع موجود حجاب در جامعه موجب نارضایتی خانواده های شهدا و متدینین شده است، گفت: مبارزه با بدحجابی و ابتذال موجود باید با شیوه ای معقول تسری یابد.

امام جمعه تبریز در پایان از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری قاتلان شهدای هسته ای کشور تقدیر کرد.


نوشته شده در   جمعه 26 خرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode