ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 22 خرداد 1391     |     کد : 37959

مکتب تبریز باید احیا شود

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با بیان اینکه مکتب تبریز باید احیا شود، گفت: مکتب تبریز دارای ابعاد مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ادبی است که باید احیا شده و مورد توجه جدی قرار گیرد.

 سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با بیان اینکه مکتب تبریز باید احیا شود، گفت: مکتب تبریز دارای ابعاد مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ادبی است که باید احیا شده و مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رسول درسخوان ظهر امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: جلسه این هفته شورای اسلامی کلانشهر تبریز امروز به ریاست جواد ششگلانی و با حضور شهردار تبریز برگزار شد.

وی با اشاره سخنان رئیس شورای شهر در خصوص اهمیت حفظ و نگهداری محیط زیست به‌ویژه فضای سبز به عنوان یکی از شاخص‌های مهم شهرنشینی و قدردانی وی از خدمات و تلاش‌های انجام گرفته توسط شهردار تبریز در توسعه فضای سبز و بهداشت محیط شهری گفت: در این جلسه گزارش مطالعات طرح جدید جامع شهر تبریز توسط دکتر جوادی معاون سازمان راه و شهرسازی استان و «مهندسان مشاور نقش محیط» به اعضای شورای شهر ارائه شد و اعضای شورا در جریان مطالعات طرح مذکور قرار گرفتند.

درسخوان با اشاره به مطالب ارائه شده در طرح جامع شهر تبریز خواستار توجه جدی به نقش و جایگاه تبریز از نظر منطقه‌ای و بین‌المللی شد.

وی ضمن تأکید بر اینکه در طرح جامع باید جایگاه و فعالیت‌های شورا و شهرداری مدنظر قرار گیرد، افزود: باید به ظرفیت‌های بالای فرهنگی تبریز و ارتقای آن توجه جدی صورت گیرد.

درسخوان با بیان اینکه مکتب تبریز باید احیا شود، گفت: مکتب تبریز دارای ابعاد مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ادبی است که باید احیا شده و مورد توجه جدی قرار گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به توضیحات جواد ششگلانی در خصوص این طرح افزود: در این جلسه رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز توجه ویژه مهندسان مشاور طرح نسبت به تعیین محدوده و حریم مناسب تبریز را خواستار شد.


نوشته شده در   دوشنبه 22 خرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode