ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 8 مرداد 1403
دوشنبه 8 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 21 خرداد 1391     |     کد : 37889

اجراي طرح برخورد با مالخران

فرمانده انتظامي تهران بزرگ از اجراي طرح گسترده برخورد با مالخران و فروشندگان متخلف لوازم دست دوم خودرو و منزل و افراد مرتبط با سارقان در چند روز آينده خبر داد.

جام جم آنلاين: فرمانده انتظامي تهران بزرگ از اجراي طرح گسترده برخورد با مالخران و فروشندگان متخلف لوازم دست دوم خودرو و منزل و افراد مرتبط با سارقان در چند روز آينده خبر داد.
به گزارش روز شنبه جام‌جم آنلاين به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار حسين ساجدي‌ نيا فرمانده انتظامي تهران بزرگ از اجراي طرح گسترده برخورد با مالخران و افراد مرتبط با سارقان در شهر تهران خبر داد.

وي با بيان اين‌كه پليس پايتخت جلسات لازم را در اين خصوص با مسوولان صنوف اوراقچي، سمساري‌ها و فروشندگان لوازم دست دوم خودرو و منزل برگزار كرده و هشدارهاي لازم را داده است افزود: طي چند هفته گذشته ماموران پليس پايتخت،مالخران و افراد مرتبط با سارقان را در تهران شناسايي كرده‌اند.

سردار ساجدي نيا ادامه داد:به همين منظور پليس تهران بزرگ طرح گسترده‌اي را براي برخورد با سارقان و مالخران در دستور كار داده و بر اين اساس طي چند روز آينده مرحله اول اجراي اين طرح كه برخورد با مالخران و افراد مرتبط با سارقان است در سطح وسيعي از پايتخت به اجرا درخواهد آمد.

رييس پليس پايتخت با بيان اين كه در زمينه سرقت در پايتخت در سال جاري رشدي را شاهد نبوديم گفت: در عين حال برخورد جدي با سارقان به ويژه سارقان خودرو و لوازم خودرو نيز در دستوركار پليس است كه از سوي پليس‌هاي تخصصي به ويژه پليس پيشگيري و آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ به مرحله اجرا گذاشته مي‌شود.

سردار حسين ساجدي نيا در پايان با اشاره به اين‌كه چشمان تيز بين پليس و دست توانمند قانون همواره مواظب و نگهبان مال،جان و ناموس مردم است،تصريح كرد:از شهروندان به خصوص خانواده‌ها انتظار داريم هرگونه اطلاعات خبري خود و موارد مشكوك را به فوريت‌هاي پليسي 110تهران بزرگ اطلاع بدهند تا در مدت زمان كمتري برخورد قانوني با اينگونه جرايم صورت پذيرد.


نوشته شده در   يکشنبه 21 خرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode