ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 8 مرداد 1403
دوشنبه 8 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391     |     کد : 37829

ميليونر مالباخته در دام اداره ماليات

يك پيمانكار يوناني كه خدمتكارش مبلغ يك ميليون يورو را از گاوصندوق خانه اش سرقت كرده اكنون بايد به اداره ماليات توضيح دهد ...

جام جم آنلاين: يك پيمانكار يوناني كه خدمتكارش مبلغ يك ميليون يورو را از گاوصندوق خانه اش سرقت كرده اكنون بايد به اداره ماليات توضيح دهد كه اين پول را چگونه به دست آورده و آيا ماليات آن را پرداخته است يا خير.
به گزارش روز جمعه جام جم آنلاين به نقل از خبرگزاري فرانسه، دادستاني آتن به واحد مبارزه با پولشويي و فساد مالي دستور داده تا تحقيق كند آيا پيمانكار مالباخته يك ميليون يورو به سرقت رفته را به اداره ماليات يونان اطلاع داده بود يا خير. پولي كه اين پيمانكار تصور مي كرد در جاي امني در خانه اش در حومه مرفه نشين وولا در جنوب آتن قرار داده است.

پيمانكار مالباخته كه صاحب يك شركت تامين وسايل انفورماتيك است به ماموران پليس گفته بود اين مبلغ را اخيرا از فروش يكي ازاملاكش دريافت كرده است.

او افزوده بود كه پول را در خانه گذاشته بود زيرا قصد داشت دست به يك معامله جديد املاك زده و تصور مي كرد گاوصندوق خانه اش از بانك هاي يونان با توجه با ناامني اقتصادي اين كشور مطمئن تر است.

دادستاني پس از اينكه هفته گذشته زن خدمتكار گرجي 33 ساله پيمانكار را دستگير كرد تحقيقاتي را براي صحت و سقم حرف هاي وي آغاز كرده است.

بر اساس اعترافات خدمتكار سارق ، ماموران پليس نيمي از مبلغ به سرقت رفته را در خانه يك فرد كه به شستن اتومبيل ها در آتن اشتغال دارد، يافتند.

زن خدمتكار كه به كمك دو مرد هموطنش دست به اين سرقت زده است در ادامه اعترافاتش گفت كه با نيمي ديگر از مبلغ مسروقه قطعه زميني را در گرجستان خريداري كرده است.

در حال حاضر، ميليونر مالباخته نه تنها دستش به مالي كه از او سرقت شده نمي رسد بلكه بايد پاسخگوي اداره ماليات يونان نيز باشد.

مترجم:‌ بهرام افتخاري.


نوشته شده در   شنبه 20 خرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode