ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 19 خرداد 1391     |     کد : 37787

امام جمعه سراب: ادارات حیات خلوت هیچ مدیری نیست

امام جمعه سراب گفت: نباید این تلقی در بین برخی مدیران ادارات ایجاد شود که آن اداره حیات خلوت ایشان است.

 امام جمعه سراب گفت: نباید این تلقی در بین برخی مدیران ادارات ایجاد شود که آن اداره حیات خلوت ایشان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سراب با هشدار به مسئولانی که ناتوان از انجام وظایف محوله خود هستند،اظهار کرد: مسئولان متعهد و دلسوز باید مورد تشویق قرار گرفته و در عین حال مدیران خاطی نیز از منصب مدیریتی کنار گذاشته شوند.

امام جمعه سراب با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله سعیدی اظهار کرد: این شهید والامقام تا پای جان در راه دفاع از حریم ولایت ایستادگی کرد و شکنجه‌های طاغوتی را به جان خرید.

وی گرامیداشت یاد و نام شهید سعیدی و دیگر شهدای انقلاب اسلامی را وظیفه‌ای همگانی دانست.



انتقاد از رواج بی‌حجابی در جامعه

اکرمی در ادامه با انتقاد از رواج بدحجابی در جامعه یادآور شد: مسلمانان و مومنان باید به فریضه امر به معروف و نهی از منکر عمل کرده و به افراد بدحجاب زشتی عمل را گوشزد کنند.

خطیب جمعه سراب، خواستار ایجاد گشت‌های مشترک نیروی انتظامی، دادگستری و واحد امر به معروف برای مبارزه با پدیده وارداتی بدحجابی شد.

اکرمی با یادآوری دفاع قهرمانانه زنان ایرانی در پاسداشت حجاب و عفاف خود در دوره رضاخانی تصریح کرد: زنان و دختران امروز، یادگاران همان شیر زنان و قهرمانان هستند و حجاب و عفاف ریشه در خون و مکتب زنان مسلمان دارد.



رواج پدیده بی‌حجابی سوغات بیگانگان است

وی، رواج پدیده بدحجابی را حاصل تهاجم فرهنگی بیگانگان عنوان کرد و افزود: این سوغات شوم بیگانگان باید از جامعه اسلامی زدوده شود.

امام جمعه سراب، اسلامی شدن دانشگاه‌ها را خواست عمومی جامعه و دغدغه مهم مقام عظمای ولایت دانست و خاطرنشان کرد: متون وارداتی غرب از کتاب‌های دانشگاهی ما باید کنار گذاشته شده و متون اصیل اسلامی جایگزین آن شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سراب در ادامه بیان داشت: مردم باید نسبت به پرداخت قبوض حساسیت داشته باشند و از هرگونه دستکاری در کنتورها به عنوان فعل حرام خودداری کنند.


نوشته شده در   جمعه 19 خرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode