ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 14 خرداد 1391     |     کد : 37585

امام پدر جنبش اسلامي در دنياي اسلام است

حضرت آيت الله خامنه‌اي در بيست و سومين سالگرد رحلت بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران در جمع ميليوني زائران و عاشقان ايشان،فرمودند؛امام بزرگوار ما در حق اين ملت و اين كشور پدري كرد،امام علاوه بر اینها پدر جنبش اسلامی امروز در دنیای اسلام است.

حضرت آيت الله خامنه‌اي در مرقد مطهر امام(ره)
امام پدر جنبش اسلامي در دنياي اسلام است
جام جم آنلاين: حضرت آيت الله خامنه‌اي در بيست و سومين سالگرد رحلت بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران در جمع ميليوني زائران و عاشقان ايشان،فرمودند؛امام بزرگوار ما در حق اين ملت و اين كشور پدري كرد،امام علاوه بر اینها پدر جنبش اسلامی امروز در دنیای اسلام است.
به گزارش جام جم آنلاين مراسم بيست و سومين سالگرد رحلت حضرت امام خميني صبح امروز يكشنبه با حضور پر شور مردم و مسئولين كشوري و لشگري در مرقد مطهر حضرت امام برگزار شد.

در اين مراسم حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ابتدا به ويژگي‌هاي ايشان در ابعاد گوناگون پرداختند و فرمودند:امیرالمؤمنین پدر امت بود و مردم ما 13 رجب را روز پدر می نامند. امام بزرگوار ما نیز در حق این ملت پدری کرد. پدر امت مظهر مهربانی و صلابت شخصیت است.

رهبر معظم انقلاب يكي از خطوط و سيره و منش حضرت امام را دميدن روح عزت ملي در كالبد كشور معرفي كردند و افزودند؛ما در دوران تاريخي طولاني خود هم ذلت داشتيم هم عزت.

ايشان در همين زمينه با اشاره به تاريخ 200 سال گذشته ايران كه با ذلت همراه بود،فرمودند؛در تاريخ 200 ساله گذشته خود دوران تاريك ذلت را گذرانديم.

حضرت آيت الله خامنه‌اي در سخنانشان به مواردي كه در طول تاريخ 200 سال گذشته كشور باعث ذلت كشور و ملت شده بود تأكيد كردند؛انقلاب كبير اسلامي به طور كلي جهت را عوض كرد و ورق را برگرداند.امام عزت ملت ايران را به آن‌ها بازگرداند.

رهبر انقلاب به سخنان يكي از مسئولين و سياستمداران صهيونيستي اشاره كردند و فرمودند؛اين سياستمدار صهيونيستي گفته است امروز يك نيروي قدرتمندي وجود دارد كه بر خلاف جهت ما پيش مي‌رود و ايران رهبري اين جهت را در دست دارد.

حضرت آيت الله خامنه‌اي در همين زمينه افزودند؛همين مسئول صهيونيستي گفته است كه پشت مرزهاي ما خميني خيمه زده است.

ايشان در بخش ديگري از سخنانشان با تأكيد بر اين كه رشد علمي كشور يك شاخص مهم و افتخار آميز است فرمودند؛مردم سالاري اسلامي از مظاهر پيشرفت است.انتخابات نشانه زنده بودن اين ملت انقلابي است.

رهبر انقلاب با اشاره به كارشكني‌ها و دشمني‌هايي كه عليه فعاليت‌هاي صلح آميز هسته‌اي كشورمان صورت مي‌گيرد فرمودند؛آنچه كه آن‌ها بايد از آن بترسند ايران هسته‌اي نيست بلكه ايران اسلامي است.

حضرت آيت الله خامنه‌اي در بخش ديگري از سخنانشان خطاب به مسئولين و مردم تأكيد كردند؛اگر دلمان را به آنچه كه تاكنون به دست آورده‌ايم خوش كنيم شكست خواهيم خورد.

ايشان در همين زمينه افزودند؛اگر ما مسئولين كشور،دچار خود محوري و تكبر شويم تو دهني خواهيم خورد.

رهبر انقلاب با تأكيد بر اين كه ما مسئولين بايد خود را حفظ كنيم فرمودند؛در پي كسب محبوبيت و دنبال پرداختن به اشرافي‌گري و تجمل گرايي نباشيم.

حضرت آيت الله خامنه‌اي تاكيد كردند؛آن روز كه ملت ايران به قله برسد دشمني ها تمام خواهد شد.

ايشان به انقلاب‌هاي كشورهاي عربي و اسلامي اشاره كردند و فرمودند؛بيداري اسلامي حركتي ريشه دار است.جنبش‌ها و انقلاب‌هاي منطقه همه مرتبط با عزت ملي است.


نوشته شده در   يکشنبه 14 خرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode