ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 11 خرداد 1391     |     کد : 37471

دعوت به اسلام و توکل به خدا رمز پيروزي امام امت بر طاغوتيان بود

مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: آنچه باعث موفقيت امام راحل (ره) در هدايت جامعه اسلامي ايران به سمت عزت شد دعوت ايشان به اصل اسلام و توکل به خداوند متعال و ارتباط تنگا تنگ با مردم در اين مسير بود.

مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: آنچه باعث موفقيت امام راحل (ره) در هدايت جامعه اسلامي ايران به سمت عزت شد دعوت ايشان به اصل اسلام و توکل به خداوند متعال و ارتباط تنگا تنگ با مردم در اين مسير بود.


به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي ، حجت الاسلام حميد عظيمي امروز در گفت و گو با روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: امام با دلي آرام و قلبي مطمئن از حضور ميليون ها مشتاق ديدارش به عالم ملکوت و جوار رحمت الهي عروج کرد که پشتوانه اين دل آرام و قلب مطمئن شان كه قرآن فرمود كه همانا با ذكر خدا دلها آرام مي گيرد، ياد پروردگار متعال و تمام كارهاي آن عالم رباني بخاطر جلب رضايت خداوند تبارك و تعالي بود.


وي افزود: همچنان که در خطبه هاي اميرالمومنين(ع)هيچ خطبه اي را بدون واژه تقوي با صراحت و مضمون و ياد خدا را نمي توان خالي ديد به تبع آن تمام بيانات بزرگ معمار کبير انقلاب اسلامي نيز هميشه دعوت به اسلام ، عزت مسلمين و ياد و نام خداوند تبارک و تعالي بود.


مديرکل تبليغات اسلامي استان تصريح کرد:دعوتي که همه انبياء به خاطر آن مبعوث شده اند و همواره سيره ايشان بوده مبارزه با طاغوت و ظلم و ظالم بوده است و امروز اين بيرق اسلامگرايي و خدا محوري به دست تواناي ولايت فقيه و مقام عظماي ولايت آيت الله خامنه اي در اهتزاز است.


حجت الاسلام عظيمي در ادامه گفت: امروز تمام مستضعفان دنيا و تشنگان عدالت و توحيد به اين دعوت لبيک گفته اند و اين تز امام و راه و روش ايشان بود که مقام معظم رهبري فرمودند:اين انقلاب بي نام خميني در هيچ جاي جهان شناخته شده نيست،بيداري اسلامي دنيا حاكي از تاثيرگذاري راه و روش امام (ره)و رهبري عالمانه مقام معظم رهبري نشات گرفته است.



حجت الاسلام عظيمي اظهار داشت: امروز بعد از 23 سال گرچه جسم مطهر امام راحل با ما نيست ولي خط امام و راه امام که همان ادامه خط رسول اکرم(ص) است همچنان چراغ روشن و هادي امت جهان اسلام است.


مديرکل تبليغات اسلامي استان در پايان گفت: تقارن سالگرد ارتحال ملکوتي حضرت امام خميني (ره) با زمان برگزاري سنت حسنه اعتکاف فرصتي مناسبي براي تبيين انديشه هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران خصوصا در حوزه عرفان اسلامي است.


وي ابراز داشت: صدها برنامه ويژه در مساجد تبريز و استان به مناسبت ارتحال معمار کبير انقلاب اسلامي توسط انجمن هاي اسلامي ،كانون هاي فرهنگي مساجد،موسسات قرآني اداره کل تبليغات اسلامي استان برگزار مي شود
.


نوشته شده در   پنجشنبه 11 خرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode