ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 10 خرداد 1391     |     کد : 37431

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خبر داد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی از تشکیل اتاق فکر بررسی اندیشه‌های راهبردی مقام معظم رهبری با موضوع زن و خانواده خبر داد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خبر داد
تشکیل اتاق فکر بررسی اندیشه‌های رهبری در حوزه زن و خانواده 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی از تشکیل اتاق فکر بررسی اندیشه‌های راهبردی مقام معظم رهبری با موضوع زن و خانواده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی نسرین پیرسمساری در نشست تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری با موضوع زن و خانواده، اظهار داشت: بررسی و نقد نظریه‌های رایج در خصوص زن و تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری در این خصوص جزو برنامه‌های اصلی این نشست خواهد بود.

وی با تاکید بر تبادل‌نظر علما و نخبگان در مورد مسائل زنان و خانواده در عرصه علم و معنویت افزود: تبیین اندیشه‌های والای امام‌خمینی و مقام معظم رهبری در حوزه زنان و خانواده می‌تواند ترسیم‌کننده آینده روشن در این حوزه باشد.

پیرسمساری حضور زنان نخبه و استادان زن دانشگاه‌ها را در رسانه‌ها ضروری دانست و با بیان اینکه زن محور خانواده است، گفت: تلاش می‌کنیم با برگزاری نشست تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری، متفکران جامعه را با مسائل اساسی و کلان حوزه زنان درگیر کنیم و گفتمان مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی را در میان نخبگان ترویج دهیم.

وی همچنین با اشاره به بحث اشتغال زنان گفت: اشتغال زن نباید وظیفه مادری و حضور او در خانه را تحت‌الشعاع قرار دهد ضمن اینکه موضوع محرم و نامحرم در این زمینه نیز باید رعایت شود.

در این جلسه اعضای حاضر نیز به بیان نقطه نظرات خود در خصوص نقش زن در جامعه و برنامه‌های مناسب برای حضور موثر بانوان در عرصه‌های مختلف پرداختند.


نوشته شده در   چهارشنبه 10 خرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode