ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 6 خرداد 1391     |     کد : 37155

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران: تمرينات جدي از فردا آغاز مي‌شود

كارلوس كرش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمرینات جدی تیم ملی فوتبال ایران از آغاز می‌شود.

جام جم آنلاين: كارلوس كرش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمرینات جدی تیم ملی فوتبال ایران از فردا (شنبه) آغاز می‌شود.
كرش روز جمعه پس از تمرین سبك ملی پوشان فوتبال ایران در گفتگو با ایرنا با بیان این مطلب گفت: بازیكنان تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان روز گذشته به جمع دیگر دعوت شدگان به اردوی تیم ملی پیوستند.

این بازیكنان به دلیل حضور در رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های آسیا، خسته بودند به همین دلیل امروز تمرینات سختی را انجام ندادیم ولی از فردا تمرینات سنگینی را برای آمادگی بازیكنان به منظور دیدار با تیم ازبكستان در برنامه خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه اظهارداشت: امروز، اولین روزی بود كه تمامی دعوت شدگان به اردو را در اختیار داشتم.

كرش در ادامه گفت : البته در اختیار نداشتن بازیكنان تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان باعث نشد كه ما تمرینات خود را انجام ندهیم، در طول پنج روز گذشته ما با 13 بازیكن تمرینات بدنسازی و تاكتیكی خود را برگزار كردیم و از شرایط حاضران در اردو راضی هستم.

وی با اشاره به دیدار تیم ملی فوتبال ایران با ازبكستان در مرحله دوم مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در تاشكند گفت: با آنالیز دیدار تیم‌های ازبكستان، شناخت كافی از این تیم پیدا كرده‌ام و امیدوارم پیروز این دیدار شویم.

كرش به دیدار تیم ایران با آلبانی اشاره كرد و اظهار داشت: پیش از دیدار با تیم ازبكستان، ملی پوشان فوتبال ایران نیاز به یك دیدار تداركاتی داشتند كه به نظر دیدار با تیم آلبانی در آمادگی آنان نقش موثری خواهد داشت.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص شرایط كمپ بشیكتاش نیز گفت: پیش از تشكیل اردو، من از این كمپ دیدن كرده بودم، این كمپ از امكانات و تاسیسات كافی برای تشكیل اردوی تیم ایران برخوردار است.

تیم ملی فوتبال ایران كه خود را برای شركت در مرحله دوم مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در آسیا آماده می‌كند، اردوی خود را از روز دوشنبه گذشته در كمپ بشیكتاش استانبول دایر كرده است.

ملی پوشان فوتبال كشورمان، نخستین دیدار خود را در این مسابقات را روز 14 خرداد در تاشكند مقابل تیم ازبكستان برگزار می‌كنند.

تیم ایران پیش از دیدار با تیم ازبكستان، روز یكشنبه آینده دیداری دوستانه مقابل تیم آلبانی برگزار می‌كند.


نوشته شده در   شنبه 6 خرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode