ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 4 خرداد 1391     |     کد : 37100

پرسپولیس باید تغییرات اساسی پیدا کند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با ابراز تاسف از شکست تیم فوتبال این باشگاه مقابل الاتحاد عربستان گفت: پرسپولیس باید از اشتباهات خود درس بگیرد و تغییرات اساسی پیدا کند.

/پرسپولیس باید تغییرات اساسی پیدا کند انتقاد از کادر فنی و بازیکنان
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با ابراز تاسف از شکست تیم فوتبال این باشگاه مقابل الاتحاد عربستان گفت: پرسپولیس باید از اشتباهات خود درس بگیرد و تغییرات اساسی پیدا کند.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رویانیان پس از باخت پرسپولیس برابر الاتحاد و حذف از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هر چند که در انتهای فصل به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم ولی در خصوص باخت این تیم برابر الاتحاد باید بگویم؛ نه تنها آنها بلکه همه اعضای باشگاه و تیم مسئول این ناکامی هستند و لذا 20 درصد از کل مبلغ قرارداد بازیکنان کسر خواهد شد و کادر فنی نیز باید پاسخگوی عملکرد خود باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که با سایت رسمی این باشگاه گفتگو می‌کرد، افزود: پرسپولیس باید از اشتباهات خود درس بگیرد و تغییرات اساسی پیدا کند. نقایض باشگاه باید برطرف شود و تیمی مقتدر و با شخصیت قهرمانی و داشتن انسجام و همدلی در حد و طراز پرسپولیس ساخته شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در چند ماه اخیر صبر کردم و صحبتی به زبان نیاوردم تا در بازی‌های آسیایی روحیه سرمربی و بازیکنان خراب نشود اما کادر فنی و بازیکنان نتوانستند از فرصت‌های به وجود آمده استفاده کنند.

"از این شکست‌ها باید درس بگیریم و پلی برای پیروزی‌های بزرگ بسازیم"، رویانیان با بیان این جمله افزود: بزودی اسامی بازیکنان جدیدی که به پرسپولیس ملحق می‌شوند و همچنین بازیکنانی که می‌توانند از پرسپولیس جدا شوند را اعلام می‌کنیم.

مدیرعامل باشگه پرسپولیس با تاکید براینکه "نباید از ضعف‌های کادر فنی، مدیران باشگاه و ساختار تیم بگذریم"، گفت: به طور قطع به این مسئله نیز خواهیم پرداخت و این افراد باید به طور جدی پاسخگوی عملکرد خود باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس که یک فصل تلخ و پر از ناکامی را در رقابت‌های داخلی پشت سرگذاشته بود و همه امیدش به قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود، در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات شکست سنگینی را برابر الاتحاد عربستان پذیرفت و حذف شد.


نوشته شده در   پنجشنبه 4 خرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode