ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 8 مرداد 1403
دوشنبه 8 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 4 خرداد 1391     |     کد : 37080

گلوله پليس،تبهكار را زمينگير كرد

شرور سابقه‌دار منطقه ماهدشت كرج كه سوابق متعدد كيفري از جمله 35 فقره شرارت و اوباشگري را در پرونده خود دارد، طي تعقيب و گريز از سوي مأموران، هدف گلوله قرار گرفت و همراه دو نفر ديگر از همدستانش دستگير شد.

جام جم آنلاين: شرور سابقه‌دار منطقه ماهدشت كرج كه سوابق متعدد كيفري از جمله 35 فقره شرارت و اوباشگري را در پرونده خود دارد، طي تعقيب و گريز از سوي مأموران، هدف گلوله قرار گرفت و همراه دو نفر ديگر از همدستانش دستگير شد.
به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاين به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ حبيب‌الله صادقي، سرپرست پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان البرز در اين باره گفت: متهم از اراذل و اوباش منطقه ماهدشت كرج است كه از سال 1379 شرارت‌هاي خود را آغاز و تاكنون به اتهام جرايم مختلف 5 بار روانه زندان شده و پس از تحمل حبس و آزاد شدن از زندان، دوباره جرايم خود را از سر گرفته است.

وي افزود: اين شرور سابقه‌دار كه با ايجاد رعب و وحشت در ميان اهالي، موجب سلب آسايش شهروندان مي‌شد، در آخرين پرونده اتهامي خود در خرداد90 به جرم شرارت بار ديگر دستگير و زنداني شد.

سرهنگ صادقي تصريح كرد: اين اوباش پس از دستگيري در سال 90 از سوي مراجع قضايي به تحمل 4 سال حبس محكوم شده بود كه فروردين91 با سپردن وثيقه و رفتن به مرخصي چند روزه از زندان آزاد شد، اما پس از پايان مدت مرخصي، خود را به زندان معرفي نكرد و متواري شد.

وي ادامه داد: اين شرور در اين مدت نيز يك نفر از اهالي منطقه را مورد ضرب و جرح قرار داده و نفر ديگري را شكنجه كرده بود كه دستگيري وي به طور ويژه در دستور كار ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان البرز قرار گرفت.

وي افزود: سرانجام مخفيگاه اصلي زنداني فراري در يكي از مناطق محمدشهر كرج به نام ولدآباد شناسايي و رفت‌وآمد وي زير نظر گرفته شد تا اين كه ماموران اين شرور را همراه 2 نفر ديگر از نوچه‌هاي خود سوار بر خودروي 206 سرقتي كه 20 ارديبهشت امسال به سرقت برده بود، مشاهده كردند.

سرپرست پليس امنيت استان البرز افزود: متهم با ديدن ماموران به آنها حمله‌ور شد كه ماموران نيز با استفاده از قانون به‌كارگيري سلاح او را هدف گلوله قرار داده و به اتفاق همدستانش دستگير كردند. با انتقال متهم به بيمارستان، تحقيق از وي و همدستانش ادامه دارد.

وي با اشاره به اين كه شرور تبهكار تاكنون 5 مرحله زنداني و آزاد شده است، گفت: متهم دستگير شده در طول شرارت خود از سال 1379 تاكنون داراي سوابق متعدد كيفري است كه برخي از آنها شامل آدم‌ربايي و گروگانگيري، 6 مورد تهديد و حمله به ماموران با قمه و چاقو، حمل، نگهداري و خريد و فروش سلاح جنگي، 6 مورد ضرب و جرح شهروندان و تخريب اموال شخصي، اغفال دختران فراري، عربده‌كشي و چاقوكشي در ملأعام، سرقت از كاميون‌هاي باربري، سرقت خودرو، 3 مورد اخلال در نظم عمومي و ايجاد رعب و وحشت، جعل و كلاهبرداري، نگهداري انواع مواد مخدر، تهيه و توزيع مشروبات الكلي، درگيري با ماموران شهرداري و تجاوز به عنف است.


نوشته شده در   پنجشنبه 4 خرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode