ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 8 مرداد 1403
دوشنبه 8 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 2 خرداد 1391     |     کد : 37006

زن شجاع،راننده فراري را دستگير كرد

راننده اتوبوس پس از تصادف با يك زوج رهگذر وقتي از صحنه حادثه گريخت، گمان نمي‌كرد زن مصدوم او را تعقيب و دستگير كند.

جام جم آنلاين: راننده اتوبوس پس از تصادف با يك زوج رهگذر وقتي از صحنه حادثه گريخت، گمان نمي‌كرد زن مصدوم او را تعقيب و دستگير كند.
به گزارش جام‌جم، چند روز پيش زن و شوهري در حال گذر از يكي از محله‌هاي مركزي شهريار بودند كه يك راننده اتوبوس كه با سرعت بالايي در حركت بود، به آنها برخورد و هر دو را به كناري پرت كرد. راننده كه پس از تصادف بشدت ترسيده بود، بسرعت از محل دور شد.

زن جوان در حالي كه آسيب ديده بود و شوهرش نيز قدرت حركت نداشت، با اورژانس و مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و با گزارش موضوع، درخواست كمك كرد.

تعقيب و گريز با راننده خطاكار

زن وقتي متوجه فرار راننده خطاكار از محل حادثه شد، براي اين‌كه او را متوقف كند، از راننده يك خودروي عبوري خواست به او كمك كند تا مانع از فرار راننده خطاكار شود.

به اين ترتيب به تعقيب متهم فراري پرداخت و پس از طي مسافتي با مشاهده اتوبوس، از راننده آن خواست همراه آنها به مركز پليس بيايد. اما راننده اتوبوس كه يك مرد جوان بود، بدون توجه به حرف‌هاي زن جوان، بر سرعت اتوبوس افزود و چند بار محكم به خودروي آنها كوبيد تا از ادامه حركتشان جلوگيري كند.

راننده اتوبوس دقايقي بعد وارد يك كوچه شد. زن جوان و مرد راننده‌اي كه به او براي دستگيري راننده فراري كمك مي‌كرد، در تعقيب راننده اتوبوس وارد همان كوچه شدند.

اما راننده اتوبوس در انتهاي كوچه بسرعت پياده و سراسيمه وارد يكي از خانه‌ها شد.

دستگيري راننده فراري

در اين هنگام زن جوان و مرد همراه او به سمت راننده فراري حمله‌ور شده و او را دستگير و به كلانتري منتقل كردند.

مرد جوان با انتقال به مركز پليس، در بازجويي گفت: روز حادثه خودروي پدرم در اختيارم بود. به دليل سرعت بالا يكباره با زن و مرد رهگذري تصادف كردم. وقتي هر دو به كناري افتادند، به گمان اين كه آنها را كشته‌ام، از محل فرار كردم.

متهم اضافه كرد: در ميانه راه متوجه شدم زن و مردي كه سرنشينان يك خودروي سواري هستند مرا تعقيب مي‌كنند و مي‌خواهند اتوبوس را متوقف كنم. به گمان اين كه آنها قصد آسيب رساندن به مرا دارند، بسرعت از محل دور شدم.

با تشكيل پرونده‌اي تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.


نوشته شده در   سه شنبه 2 خرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode