ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 8 مرداد 1403
دوشنبه 8 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 1 خرداد 1391     |     کد : 36937

سرنوشت خانه‌هاي وحشت

خانه هايي كه در آنها فجيع ترين جنايات انجام شده يا مخفيگاه بي‌رحم‌ترين جنايتكاران بوده اند،حالا چه سرنوشتي دارند؟

جام جم آنلاين: خانه هايي كه در آنها فجيع ترين جنايات انجام شده يا مخفيگاه بي‌رحم‌ترين جنايتكاران بوده اند،حالا چه سرنوشتي دارند؟

به گزارش روز يكشنبه جام جم آنلاين به نقل از لاوي ايمو، برخي از اين خانه هاي وحشت محكوم به تخريب شده و بنابراين به فراموشي سپرده شده اند.درحال كه برخي ديگر زندگي دوباره يافته اند حتي يكي از آنها به ميراث قرباني تبديل شده است.

لامارتين نوشته است: "آه، اگر ديوارها مي توانستند سخن بگويند". با اينكه ديوارها سخن نمي گويند اما شاهد فجايعي لرزه آور بوده اند. روايت كوتاه از پنج خانه وحشت كه عرق سرد بر بدن انسان مي نشيند.

خانه هايي كه امروز تخريب يا متروكه شده و يا فقط مالك آنها تغيير كرده است.

1 - خانه وحشت در كليولند

اين خانه در مركز شهر كليولند ايالت اوهايو متعلق به آنتوني ساول، يكي از هراس آورترين قاتلان سريالي تاريخ اوهايو بود. از سالها همسايگان از رايحه نامطبوعي كه از اين خانه به مشام مي رسيد شكايت داشتند و اين بوي نامطبوع تمام محله را فرا گرفته بود. ماموران پليس پس از انجام تحقيقات در مورد اين سرباز سابق 50 ساله كه مدال جنگ دريافت كرده بود، سرانجام در سال 2009 وارد خانه اش شده و با صحنه اي هولناك مواجه شدند: چندين جسد در حال فساد در داخل خانه و باغ آن. پليس اجساد 11 زن را كشف كرد كه وحشيانه به قتل رسيده بودند.

ساول رسما متهم به قتل ، تجاوز و آدم ربايي شده و در 12 اوت 2009 دادگاه او را محكوم به مجازات مرگ كرد. خانه شماره 12250 خيابان امپريال كه توسط رسانه هاي آمريكايي لقب " خانه وحشت " گرفته بود به دستور مقامات قضايي تخريب شد.

2 - خانه فورنيره ، هيولاي آردن

در ماه فوريه گذشته بحث در مورد سرنوشت ملك ميشل فورنيره ملقب به " هيولاي آردن" دوباره مطرح شد. دادگستري هاي فرانسه و بلژيك فورنيره را به اتهام هفت مورد قتل دختران نوجوان كه در هر دو كشور مرتكب شده بود، به حبس ابد بدون امكان تقاضاي فرجام محكوم كرد. درواقع، فورنيره متهم به 9 فقره قتل بين سالهاي 1987 تا 2001 بوده است. چندين قتل ديگر كه پرونده آنها به نتيجه نرسيده بود نيز به او نسبت داده شد.

آدرس شماره 15 خيابان وانسيمون در خروجي شهر سار- كوستين كه زوج شيظاني فورنيره در آن زندگي مي كردند و نقطه آغاز تحقيقات پليس بود بيش از اندازه شناخته شده و درحال حاضر متروكه است. پسر اين قاتل بي رحم از فروش آن خودداري مي كند. افراد كنجكاو كه به خانه نزديك مي شوند مي توانند درها و پنچره هاي تخته كوبي شده آن را مشاهده كنند.

فورنيره در عين حال مالك يك قصر قديمي در آردن فرانسه و چند ملك ديگر بود اما هيچ يك شهرت اقامتگاه بلژيكي اش نداشتند.

3 - خانه پريكلوپيل ، زندان ناتاشا

ناتاشا كامپوش زن جوان اتريشي سرنوشت عجيبي دارد. او وقتي 10 ساله بود هنگام رفتن به مدرسه در شهر وين ربوده شد و به رغم تحقيقات گسترده پليس هيچ اثري از او به دست نيامد. درواقع، ناتاشا توسط وولفگانك پريكلوپيل ربوده و در زير زميني در خانه مسكوني اين مهندس اتريشي محبوس شده بود. ناتاشا مدت هشت سال و نيم معادل 3096 روز در اتاقي كوچك توسط زندانبانش شكنجه مي شد.

اندك اندك دخترك اجازه يافت تحت مراقبت جلادش گشتي در خانه و حتي شب ها در باغ آن بزند. تا اينكه در 23 اوت 2006 از يك لحظه غفلت وولفگانك استفاده كرد و موفق به فرار شد. وولفگانك ساعاتي پس از فرار او براي اينكه به چنگ پليس نيافتد خود را به زير يك قطار انداخت و خودكشي كرد.

ناتاشا از آن زمان به دليل ناراحتي هاي روحي تحت نظر روانشناسان قرار داشته و حاضر نيست توضيح زيادي در مورد آنچه بر او در اين 3096 روز گذشته بدهد. مادر وولفگانك براي جبران سال ها كابوسي كه پسرش به ناتاشا تحميل كرد اين خانه را به او بخشيد. ناتاشا حاضر نشد خانه ويران شده يا به فروش رود و فعلا آن را به همان شكل نگه داشته است.

4 - ويلاي گامبله، سلاخ خانه لاندرو

در ويلاي لوكس گامبله در ناحيه سن - اِ- اواز بود كه مشهورترين قاتل سريالي فرانسه در نيمه نخست قرن بيستم مرتكب جنايات فجيعي شد. آنري دزيره لاندرو يك كلاهبردار خرده پا كه مبدل به يك قاتل ساديك شد. لاندرو در اين ويلاي اجاره اي دستكم 11 زن را بين سالهاي 1915 و 1919 به فجيع‌ترين شكلي به قتل رساند. وي ابتدا اجساد قربانيانش را قطعه قطعه مي كرد. سرها، دست ها و پاهاي آنها را در تنوري در آشپزخانه اش مي سوزاند و بقاياي اجساد قربانيانش را در باغ ويلا دفن مي كرد.

لاندرو پس از دستگيري محكوم به مرگ شد و در سال 1922 سرش در زير تيغه گيوتين قرار گرفت. پس از محاكمه جنجالي لاندرو ويلاي گامبلهتوسط مردم خشمگين غارت شد . سپس به صاحب يك رستوران فروخته و سالها بعد مالكان جديدي آن را خريدند.

5 - خانه دوپون ، تئاتر كشتار

ملك خانوادگي زاويه دوپون دو ليگونس، صحنه تئاتر پنهان قتل هاي بي رحمانه در شهر نانت در ماه فوريه گذشته به معرض فروش گذاشته شد.

در روز 21 آوريل سال گذشته اجساد زن و فرزندان زاويه دوپون كه بين 13 تا 20 سال سن داشتند در اين خانه كشف شد.

خانه شماره 55 بولوار شومان در مركز شهر نانت به قيمت 400 هزار يورو به معرض فروش قرار گرفته است.

زاويه دوپون كه فراري است تحت تعقيب پليس قرار دارد. مترجم : بهرام افتخاري.


نوشته شده در   دوشنبه 1 خرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode